خبرگزاری کار ایران

کیخا در گفت‌وگو با ایلنا:

دریافتی کارکنان وزارت‌ جهاد نسبت به سایر وزارت‌خانه‌ها کمتر است/ قول‌ نوبخت برای افزایش حقوق کارکنان وزارت کشاورزی هنور عملیاتی نشده است

asdasd
کد خبر : ۷۲۷۰۴۱

رویس کمیسیون کشاورزی تاکید کرد: دولت قول‌های خود را درخصوص افزایش حقوق کارکنان وزارت کشاورزی عملیاتی کند متاسفانه قول‌های آقای نوبخت در این مورد هنوز عملی نشده است.

احمدعلی کیخا در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی ایلنا،‌ درباره اعتراض و گلایه‌مندی کارکنان وزارت جهاد کشاورزی مبنی بر پائین بودن حقوق و مزایاشان گفت: متاسفانه یکی از چالش‌های مدیریتی وزارت جهاد کشاورزی پائین بودن نسبی حقوق و مزایای دریافتی کارکنان این وزارت‌خانه نسبت به سایر وزارت‌خانه‌ها است.

نماینده مردم زابل در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: با نمایندگان وزرات جهاد کشاورزی در استان‌های مختلف جلساتی را برگزار کردیم. دو جلسه هم در کمیسیون با مسئولان سازمان برنامه و بودجه در بخش تولید و کشاورزی در این مورد تشکیل و مقرر شد که نسبت به گلایه‌مندی کارکنان وزارت جهاد رسیدگی‌های لازم صورت گیرد.

وی تاکید کرد: وزارت جهاد کشاروزی وظایف سختی را در شرایط جدید امروز به عهده دارد، این وزارتخانه وظیفه تامین مواد غذایی جامعه را دارد و به نوعی امنیت غذایی کشور با آن و مجموعه‌هایی که در زیر نظر آن فعالیت می‌کنند، گره خورده است .

کیخا ادامه داد: از سوی دیگر مدیریتی موفق است که بتواند حس رضایت‌مندی را در کارکنانش ایجاد کند و کمیسیون هم پیگیر این موضوع است.

وی درخصوص نامه نمایندگان به رئیس‌جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه برای افزایش حقوق کارکنان وزارت جهاد کشاورزی گفت: نمایندگان مردم برای حل این مشکل نامه نوشتند و جلساتی را هم با سازمان برنامه و بودجه گذاشتند اما تاکنون جوابی دریافت نکردیم.

این نماینده مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: از آقای نوبخت و دولت انتظار داریم که این قضیه را حل کنند یک قول‌هایی هم داده‌اند که تاکنون عملیاتی نشده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز