خبرگزاری کار ایران

سردار ایوب سلیمانی در جمع راهپیمایان:

مردم ما نسبت به خون شهدا قدرشناس هستند

asdasd
کد خبر : ۷۲۶۵۰۲

جانشین فرمانده ناجا اظهار داشت: دشمن ما با همه ظرفیت‌هایی که داشت در ۴۰ سال اخیر تلاش کرد تا انقلاب شکوهمند اسلامی رااز پای درآورده و به قول خود کار نظام را یکسره کند.

سردار ایوب سلیمانی (جانشین فرمانده ناجا) در جمع خبرنگاران درباره حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن ماه اظهار داشت: این مراسم برای کشورهایی منطقه و دنیا مردم یک پیام روشن دارد.

وی  ادامه داد: مردم امروز به کشورهای منطقه می‌گویند که دشمن ما با همه ظرفیت‌هایی که داشت در ۴۰ سال اخیر تلاش کرد تا انقلاب شکوهمند اسلامی رااز پای درآورده و به قول خود کار نظام را یکسره کند. آنها تلاش‌های بسیاری برای نابودسازی مردم و انقلاب اسلامی انجام دادند و فشار اقتصادی و روحی روانی فراوانی به مردم وارد کردند.

جانشین فرمانده ناجا خاطرنشان کرد: می‌خواهم به دشمن بگویم اگر شما به دنبال امتحان مردم هستید بیشتر از این  توان نخواهید داشت اما ما هنوز همه توانمان را به صحنه نیاورده‌ایم. ما را تا امروز دیده‌اید و مردم ما را هم دیده‌اید اما نتوانسته‌اید کشور ما را از پا درآورید.  

وی در بخش دیگری از سخنان خود خطاب به دشمنان انقلاب گفت: شما نتوانستید مردم را از حضور در صحنه منصرف کنید. این مردم دین و انقلاب اسلامی را می‌خواهند. آنها رهبرشان را می‌خواهند و سربلندی استقلالشان را می‌خواهند. آنها وفادار به خون شهدا هستند و قدرشناس تمام کسانی که برای سربلندی کشورشان جانفشانی کردند، هستند چراکه مردم ما مردم قدرشناسی هستند و امید به آینده دارند. آنها امید به ظهور حضرت ولیعصر(ع) دارند و این نظام را پایه‌ریز و پایه‌گذار دوران فرج می‌دانند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز