خبرگزاری کار ایران

معاون هماهنگ کننده ارتش در جمع خبرنگاران:

برای دفاع از انقلاب از کسی اجازه نمی‌گیریم

asdasd
کد خبر : ۷۲۶۴۶۴

معاون هماهنگ کننده ارتش تاکید کرد: دشمن بداند اینکه ما کار خودمان را انجام می‌دهیم و برای دفاع از انقلاب از کسی اجازه نمی‌گیریم.

 به گزارش خبرنگار ایلنا در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن، دریادار سیاری معاون هماهنگ کننده ارتش در جمع خبرنگاران در پاسخ به اینکه دشمنان از مدت‌ها قبل برنامه‌ریزی کرده و با صراحت اعلام می‌کردند نخواهند گذاشت مردم جشن چهل سالگی انقلاب را برگزار کنند، بیان کرد: دشمنان بدانند این انقلاب پشتوانه مردمی دارد.

دریادار سیاری افزود: مسئولان باید با مدیریت جهادی و تکیه بر وحدت پشتوانه این انقلاب باشند.

دریادار سیاری در پاسخ به سوال خبرنگار ایلنا درباره دستاوردهای چهل ساله انقلاب اسلامی گفت : همین جمعیت عظیم و این راهپیمایی باشکوه دستاورد انقلاب اسلامی است. این جمعیتی که شما امروز در خیابان می‌بینید نشانه اقتدار ایران اسلامی است.

وی ادامه داد:  راهپیمایی ۲۲ بهمن پیامی است تا دشمنان بدانند که انقلاب اسلامی ایران پشتوانه عظیم مردمی دارد و آسیب‌ناپذیر است و قطعا در عرصه جهانی پیشرفت خواهد کرد.

دریادار سیاری تاکید کرد: دشمن بداند اینکه ما کار خودمان را انجام می‌دهیم و برای دفاع از انقلاب از کسی اجازه نمی‌گیریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز