خبرگزاری کار ایران

سردار فدوی:

نظام جمهوری اسلامی بیش از گذشته در اوج اقتدار و آزادی قرار دارد

asdasd
کد خبر : ۷۲۵۴۶۲

معاون هماهمگ‌کننده سپاه تاکید کرد: به جرات می‌توان گفت در طول تاریخ پس از دوره پیامبر اکرم (ص)، بیش‌ترین دشمنی با نظام جمهوری اسلامی ایران بوده است.

به گزارش ایلنا، سردار علی فدوی پیش از ظهر امروز در آیین افتتاحیه دومین جشنواره فرهنگی ورزشی شمیم خانواده، ویژه فرزندان کارکنان سپاه پاسداران سراسر کشور گفت: در حالی وارد دهه چهارم پیروزی انقلاب اسلامی می‌شویم که نظام جمهوری اسلامی بیش از گذشته در اوج اقتدار و آزادی قرار دارد که این از الطاف الهی است.

وی با بیان اینکه  نظام جمهوری اسلامی بر مبنای حقیقت بنا شده است، بیان کرد: دشمنان انقلاب اسلامی در طول ۴۰ سال گذشته حتی لحظه‌ای دست از ستیز با این انقلاب بر نداشته‌اند. به جرات می‌توان گفت در طول تاریخ پس از دوره پیامبر اکرم (ص)، بیش‌ترین دشمنی با نظام جمهوری اسلامی ایران بوده است. علاوه بر جنگ تحمیلی و توطئه‌ها علیه ایران، دشمنان به دنبال شکست جبهه حق در سایر کشورها از جمله عراق، سوریه، لبنان و فلسطین بوده‌اند اما هیچ‌گاه موفق به پیروزی نشدند.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار کرد: برخی از این کشورها حتی در فناوری، ثروت و دستیابی به علوم از کشور ایران نیز جلوتر هستند اما دلیل پیروزی نظام جمهوری اسلامی علیه آنها قرار داشتن در مدار حق است. هر ملت و امتی که به قدرت بی‌پایان خداوند متصل شود در برابر تمام دشمنی‌ها و کینه‌توزی ها برتر خواهد بود.

فدوی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ۲۰۰ هزار شهید تقدیم کرده است، گفت: بیش از ۴۰ هزار نفر آنها در لباس پاسداری به فیض شهادت رسیده‌اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز