خبرگزاری کار ایران

با حضور فرمانده کل سپاه انجام شد؛

افتتاح پروژه‌های محرومیت زدایی در سیستان و بلوچستان

asdasd
کد خبر : ۷۲۵۱۴۱

آئین افتتاح پروژه‌های عمرانی بسیج در سیستان و بلوچستان با حضور سرلشکر پاسدار محمد علی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و جمعی از فرماندهان و مسئولین استانی برگزار شد.

به گزارش ایلنا، سرلشکر جعفری در این مراسم با بیان اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در راستای برقراری امنیت و آرامش مردم از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کند، اظهار کرد: راه اندازی این پروژه‌ها در راستای تأمین معیشت و رفاه مردم توسط سپاه ایجاد می‌شود.

وی با بیان اینکه در راستای کمک به مردم و اشتغال‌زایی برای جوانان بویژه در مناطق روستا نشین و دورست، سپاه به عنوان یک اولویت ظرفیت‌های خود را در این مسیر به کار گرفته است، گفت: برای تحقق این مهم از پتانسیل عظیم بسیج بویژه بسیج سازندگی در سراسر کشور استفاده می‌شود.

فرمانده کل سپاه با تاکید بر اینکه با اجرای این طرح‌ها مشکلات مردم روستانشین که شغل مناسبی ندارند کمتر می‌شود، اظهار کرد: در تلاشیم تا با انجام اینگونه پروژه‌ها که در حال حاضر ۱۵۰ واحد در ۱۵ استان کشور اجرا شده و نتایج مثبتی را به همراه داشته است، مشکلات اقتصادی و اشتغال زایی بخشی از مردم را حل کنیم.

جعفری علت تعطیلی بسیاری از دامداری‌های احداث شده را دریافت وام با بهره بالا عنوان کرد و گفت: با اجرایی شدن این طرح دامداران مشکلی در بازپرداخت اقساط نخواهند داشت.

بنا بر این گزارش؛ در این مراسم ۲۱۰۰ واحد پرورش دام سبک و سنگین در کشور راه اندازی شد که سهم استان سیستان و بلوچستان ۱۰۰ واحد می‌باشد و از این تعداد ،۳۰ واحد به صورت پایلوت در شهرهای زابل و زاهدان افتتاح و به بهره برداری رسید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز