خبرگزاری کار ایران

در دومین سخنرانی سالانه:

از ایران چشم برنمی‌داریم/ شدیدترین تحریم‌ها را علیه تهران اعمال کردم

asdasd
کد خبر : ۷۲۴۸۴۹

دونالد ترامپ در نطق سالانه خود بار دیگر بر موضع ضد ایرانی‌اش تاکید کرد و گفت که واشنگتن از تهران چشم بر نمی‌دارد.

به گزارش ایلنا به نقل از رادیو اروپای آزاد، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری آمریکا در دومین سخنرانی سالانه خود در کنگره که سه‌شنبه شب ایراد شد، بار دیگر بر موضع ضدایرانی‌ خود تاکید کرد.

وی تاکید کرد که آمریکا در مسیر مقابله با ایران، از این کشور چشم برنخواهد داشت.

ترامپ بار دیگر در اظهارات بی‌اساس خود از ایران به عنوان «حکومتی افراطی و فاسد و حامی تروریسم» نام برد و مدعی شد عزم واشنگتن در مقابله با دولت ایران «قاطع» است.

وی بار دیگر ضمن دفاع از تصمیم خود مبنی بر خروج آمریکا از برجام، بر کارآیی و بازگشت تحریم‌های اعمال شده علیه ایران تاکید کرد.

رئیس‌جمهوری آمریکا در ادامه اظهارات ضدایرانی خود مدعی شد: دولت من قاطعانه برای مقابله با ایران به عنوان یک حکومت افراطی و حامی تروریسم جهان اقدام می‌کند.

وی در ادامه مدعی شد: من برای اطمینان از اینکه ایران هرگز به سلاح هسته ای دست پیدا نمی کند از توافق هسته‌ای خارج شدم. چرا که این معاهده یک توافق فاجعه‌آمیز بود. ما از پاییز گذشته سخت‌ترین تحریم‌ها علیه ایران را اعمال کرده‌ایم.

این در حالی است که آژانس بین‌المللی انرژی اتمی و سازمان‌های اطلاعاتی آمریکا تا کنون بارها بر پایبندی ایران به برجام تاکید کرده اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز