خبرگزاری کار ایران

معاون اول رئیس‌جمهور وارد همدان شد/ جهانگیری: با وجود همه محدودیت‌ها کشور در مسیر توسعه قرار دارد

asdasd
کد خبر : ۷۲۴۲۴۹

اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس‌جمهور صبح امروز (سه‌شنبه) به منظور افتتاح چندین طرح صنعتی و عمرانی وارد استان همدان شد.

به گزارش ایلنا، اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس‌جمهور در بدو ورود و در جمع خبرنگاران با تبریک سالروز پیروزی انقلاب اسلامی اظهار امیدواری کرد: مردم ایران هر چه سریعتر بتوانند به همه آرمان هایی که برای آن انقلاب کردند دست پیدا کنند.

جهانگیری با اشاره به اینکه استان همدان استانی مهم از نظر فرهنگی، تمدنی و تاریخی است گفت: همدان از پایگاه های مهم توسعه گردشگری، صنعتی و کشاورزی کشور است و امروز طرح های مختلفی در حوزه فولاد، صنایع، بهداشتی و درمانی و دارویی افتتاح خواهد شد.

معاون اول رئیس‌جمهور با بیان اینکه در چهل سالگی انقلاب طرح های بسیاری در سرتاسر کشور در حال افتتاح است گفت: پیام افتتاح این طرح ها این است که کشور با وجود همه محدودیت ها و کارشکنی ها در مسیر توسعه قرار دارد.

جهانگیری افزود: ایران با وجود همه محدودیت هایی که در مسیر توسعه اقتصادی توسط آمریکایی ها و غربی ها ایجاد می شود مسیر توسعه را به خوبی طی می کند و امیدوارم در سال های آینده نیز پیشرفت کشور شتاب بیشتری یابد.

معاون اول رئیس جمهور افزود: امروز در کل کشور هزاران طرح در حال اجراست و حجم سرمایه گذای های انجام شده در استان همدان بیش از صد هزار میلیارد تومان است.

در این سفر اردکانیان وزیر نیرو و محمد امید معاون توسعه روستایی و مناطق محروم کشور، معاون اول رئیس جمهور را همراهی می کنند.

معاون اول رئیس جمهور در بدو ورود مورد استقبال استاندار و جمعی از مسئولان استان همدان قرار گرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز