خبرگزاری کار ایران

دبیرکل خانه کارگر:

برای حل مشکل قراردادهای موقت اقداماتی در شُرف وقوع است

کد خبر : ۷۲۴۱۹۹

دبیرکل خانه کارگر گفت: ما قدم آنهایی را بر چشم می‌گذاریم که با تلاش‌ها و اعتصابات و ایستادگی خود به همه مردم ما در صحنه‌های مختلف درس مقاومت و ایستادگی دادند‌.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، علیرضا محجوب عصر امروز در دومین دوره جشنواره قرآنی فجر که به همت دارالقرآن خانه کارگر برگزار شد، گفت: همین که بتوانیم در این ایام درباره مشکلات حرف بزنیم، خودش قدمی است. یکی از مشکلات ما قراردادهای موقت بوده و با توجه به سخت‌گیری‌هایی که شده اقداماتی در شرف وقوع است اما هنوز به حد مطلوب نرسیده است.

وی با تبریک ایام دهه فجر گفت: از دوستان فعال در دارالقرآن خانه کارگر و هم از عزیزانی که دعوت را پذیرفتند تشکر می‌کنم. این مراسم بیست سال است که برگزار می‌شود و آرزو می‌کنیم که این ایام به حل مشکلات اقتصادی کمک کند. امروز بحث اصلی ما معیشت است.

این نماینده مردم تهران عنوان کرد: ما به شهیدان بدهکاریم که در اینجا از آنها یاد می‌کنیم، روزهایی که یاد و خاطره آنان را باید گرامی بداریم.

محجوب گفت: همچنین یاد می‌کنم از کارگرانی که با اعتصاب و اعتراضات آنها و تلاش‌های آنها قدم‌هایی را ولو بزرگ یا کوچک ولو پراهمیت یا کم اهمیت را همیشه شاهد بوده‌ایم.

وی افزود: ما قدم آنهایی را بر چشم می‌گذاریم که با تلاش‌ها و اعتصابات و ایستادگی خود به همه مردم ما در صحنه‌های مختلف درس مقاومت و ایستادگی دادند‌.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز