خبرگزاری کار ایران

وزیر دادگستری:

امیدواریم مشمولان عفو تا پایان بهمن آزاد شوند

asdasd
کد خبر : ۷۲۴۱۴۹

وزیر دادگستری تاکید کرد: با عنایات مقام معظم رهبری و عفوی که رئیس قوه قضائیه برای زندانیان درنظر گرفته‌اند تا پایان بهمن ماه شاهد آزادی جمع کثیری از زندانیان باشیم.

به گزارش ایلنا، سید علیرضا آوائی که به مناسبت دهه فجر به استان فارس سفر کرده است، با همراهی القاصی مهر رئیس کل دادگستری فارس، رحیمی استاندار فارس، علی صالحی دادستان عمومی و انقلاب شیراز، سید حشمت‌‌‌الله حیات‌‌‌الغیب مدیرکل زندان‌‌‌های فارس و هیأت همراه از بخش‌‌‌های مختلف زندان مرکزی شیراز بازدید کرد و در ملاقات چهره به چهره با زندانیان در جریان مسائل و مشکلات آنان قرار گرفت.

وی پس از بازدید از زندان مرکزی شیراز گفت: این انقلاب برای ما ارمغان‌‌‌های فراوانی داشته و مهمترین هدیه آن استقلال بوده است و هرچند سختی‌‌‌های زیادی به خصوص اقشار آسیب‌‌‌پذیر جامعه برای پیروزی این انقلاب تحمل کردند اما خارج از تعصبات و تعلقات به نظام مقدس جمهوری اسلامی، ایران از نظر عزتمندی و افتخار در جایگاه رفیعی قرار دارد. 

وزیر دادگستری درخصوص اقدامات صورت گرفته در زندان مرکزی شیراز اظهار داشت: کارهای بسیار فوق‌‌‌العاده و قابل تحسینی در زمینه قرآنی، حرفه‌‌‌آموزی و اشتغال در این زندان انجام شده است که این فعالیت‌‌‌ها باید توسعه یابد تا بازگشت سعادتمندانه زندانیان به جامعه را تضمین کند.

آوایی ادامه داد: برنامه‌‌‌های مذهبی، فرهنگی و حرفه‌‌‌‌‌آموزی به نحو مطلوب انجام می‌‌‌شود و فضای نگهداری و بهداشتی موجود بسیار مناسب و قابل تحسین است.

وزیر دادگستری با اشاره به اینکه وضعیت زندان مرکزی شیراز در مقایسه با زندان‌‌‌‌های سایر کشورها بسیار مطلوب‌‌‌تر است، تصریح کرد: وضعیت این زندان، از بیشتر کشورهای مدعی حقوق‌‌بشر در خصوص رضایتمندی زندانیان بهتر و کارهای بسیار بزرگی در راستای توانمندسازی زندانیان و اصلاح آنان انجام شده است.

آوایی ابراز امیدواری کرد که با عنایات مقام معظم رهبری و عفوی که رئیس قوه قضائیه برای زندانیان در نظر گرفته‌‌اند تا پایان بهمن ماه شاهد آزادی جمع کثیری از زندانیان باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز