خبرگزاری کار ایران

بازدید معاون فرهنگی قوه قضائیه از نمایشگاه هنر و مقاومت

asdasd
کد خبر : ۷۲۳۵۶۹

معاون فرهنگی قوه قضائیه از نمایشگاه جشنواره هنر و مقاومت بازدید کرد.

به گزارش ایلنا، حجت الاسلام هادی صادقی در بازدید از بخش‌های مختلف این نمایشگاه با تمجید از برگزارکنندگان آن اظهار کرد: بازدید از این نمایشگاه فرصت مغتنمی است که به ما دست داد تا توانستیم آثار زیبای هنرمندان را در عرصه‌های مختلف مشاهده کنیم.

وی افزود: یکی از ویژگی‌های این نمایشگاه، روح گرایش انقلابی و حاکمیت ارزش‌ها بر آثار تولید شده و هنر و ذوق سرشاری است که در این آثار متجلی است.

صادقی یکی دیگر از ویژگی‌های این نمایشگاه را تلفیقی از هنرهای مختلف در عرصه گرافیک دانست و افزود: در مبحث هنر خطاطی، گرافیک، عکس، هنرهای تجسمی، طراحی‌های صنعتی و طراحی‌های ویژه هیئت‌های مذهبی آثار جدید و نویی مشاهده شد که البته جای تقدیر فراوانی نیز دارد.

وی افزود: نکته مهم دیگری که در این نمایشگاه بیشتر جلب توجه می‌کرد بیان ارزش‌های انقلاب اسلامی در این آثار بود، به طور مثال بحث مبارزه با مستکبران چه داخلی و چه خارجی، معرفی مفاسد رژیم گذشته و مشکلات پیش روی کشور از جمله نکات مطرح شده در این آثار بود.

معاون فرهنگی قوه قضائیه افزود: نمایش پیشرفت‌های انقلاب اسلامی و دستاوردهای کشور در این چهل سال نیز در این آثار به خوبی مشهود بود.

وی با بیان اینکه کلیت این نمایشگاه تداعی کننده یک بنای در حال ساخته شدن است تصریح کرد: این موضوع نشان می‌دهد که همه ما باید دست به دست هم دهیم تا بتوانیم کشور را بهتر از گذشته بسازیم و با ورود به عرصه چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به سمت ساخت این بنا برویم و هر سال به دستاوردهای آن بیافزاییم.

نمایشگاه پنجمین جشنواره هنر و مقاومت از تاریخ چهارم تا بیست و دوم بهمن ماه در محل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در خیابان حجاب دایر و بازدید از آن برای عموم آزاد است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز