خبرگزاری کار ایران

ساعی در گفت‌وگو با ایلنا مطرح کرد؛

پیشنهاد مجلس برای اهدای سیمرغ بلورین به بهترین فیلم در حوزه جوانان/ نقش فراکسیون جوانان در جشنواره امسال

asdasd
کد خبر : ۷۲۳۵۲۵

نماینده مردم تبریز از حضور فراکسیون جوانان در جشنواره فیلم فجر به منظور حمایت از فیلم‌هایی که به مضامین جوانان می‌پردازند خبر داد.

زهرا ساعی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی ایلنا،‌ درباره حمایت فراکسیون جوانان از فیلم‌های با مضامین جوانان و بررسی مشکلات آنان در جشنواره فیلم فجر گفت: جشنواره فیلم فجر یکی از بهترین فرصت‌های فرهنگی کشور است که می‌شود در آن مسائل و دغدغه‌های اقشار مختلف مردم و به ویژه جوانان را در فیلم‌های منتخب دید.

این نماینده مجلس شورای اسلامی ادامه داد: فراکسیون جوانان مجلس شورای اسلامی تصمیم گرفت از سویی در جهت همراهی و همیاری فیلم‌سازان جوان و سرمایه‌های فرهنگی کشور و از سوی دیگر با هدف توجه به دغدغه‌ها مسائل و آسیب‌ها و دل نگرانی‌های جوانان در سی و هفتمین دوره جشنواره فیلم فجر حضور پیدا کند.

وی افزود:‌ با پیشنهاد فراکسیون جوانان مجلس شورای اسلامی برای اولین بار در جشنواره فیلم فجر سیمرغ بلورینی به بهترین فیلم در حوزه مسائل مرتبط با جوانان تعلق می‌گیرد.

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: برای اولین بار در سی و هفتمین دوره فیلم فجر است که مجلس شورای اسلامی در  سطح یک فراکسیون و در حوزه سینما در جهت فهم و همراهی با جوانان در جشنواره فیلم فجر شرکت می‌کند.

وی تاکید کرد:‌ نگاه کمیسیون فرهنگی مجلس نه دولتی کردن سینما بلکه همراهی با اهالی فرهنگ و هنر جهت انعکاس واقعی مسائل و دغدغه‌های جوانان است.

به گفته وی جعفر صانعی‌مقدم، مهدی کرم‌پور و رضا مقصودی به عنوان هیأت داوری در جهت انتخاب بهترین فیلم در حوزه جوانان حضور دارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز