خبرگزاری کار ایران

معاون رئیس‌جمهور:

سهم بانوان درانتصاب های مدیریتی ۶۰ درصد افزایش یافت

asdasd
کد خبر : ۷۲۳۱۸۳

معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده گفت: انتصابات بانوان درپست های مدیریتی کشور در دولت دوازدهم روند خوبی دارد و ۶۰ درصد افزایش یافته است.

به گزارش ایلنا، معصومه ابتکار روز شنبه در جمع خبرنگاران در بندر دیر استان بوشهر افزود: رئیس جمهوری ۳۰ درصد پست های مدیریتی کشور را به بانوان توانمند و شایسته اختصاص داده که وضعیت موجود تا رسیدن به سهم ۳۰ درصد هنوز فاصله دارد.

وی اظهارداشت: در استان بوشهر و در دوره استاندار کنونی پست های مدیریتی زنان ۲ برابر شده است و این نتیجه توجه دولت به ارتقای مدیریتی بانوان است.

ابتکار بیان کرد: بتازگی در پست های معاونت وزارت راه و شهرسازی و امور مجلس رئیس جمهوری و در بخش های دیگر نیز از بانوان استفاده شده است.

وی در باره اشتغالزایی گفت: ایجاد اشتغال یکی از اهداف اصلی و برنامه مهم دولت دوازدهم است و تاکنون تلاش ها و برنامه ریزی خوبی در بخش خصوصی و دولتی در این زمینه صورت گرفته است.

معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده اضافه کرد: شهرستان دیر ظرفیت خوبی برای اشتغال بانوان و جاذبه های گردشگری دارد.

ابتکار صبح روز شنبه برای شرکت در آیین افتتاح طرح های عمرانی دهه فجر و برنامه های چهل سالگی انقلاب در شهرستان های جنوبی استان بوشهر از طریق فرودگاه بین المللی خلیج فارس عسلویه وارد این استان شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز