خبرگزاری کار ایران

استاندار تهران:

هدف دشمن، ناامید کردن مردم و ناکارآمد جلوه دادن نظام است

asdasd
کد خبر : ۷۲۳۱۶۶

نشست استاندار تهران با جمعی از کارکنان معاونت‌ها و ادارات‌کل استانداری با حضور معاون سیاسی و اجتماعی، معاون امور عمرانی، مدیرکل حوزه استاندار، مدیرکل اجتماعی استانداری، مدیرکل روابط‌عمومی و امور بین‌الملل استانداری تهران برگزار شد.

به گزارش ایلنا، انوشیروان محسنی بندپی در این نشست صمیمی، ضمن شنیدن مطالبات و دغدغه‌های کارکنان و کارشناسان استانداری، در جریان آخرین روند پیگیری این مسائل از سوی حوزه‌های ذیربط قرار گرفته و دستوراتی را برای تسریع در این روند صادر کرد.

وی ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن ایام مبارک دهه فجر، دستاوردهای انقلاب اسلامی در ۴ دهه اخیر را چشمگیر توصیف کرده و اقدامات توسعه‌ای در روند آن را ارزشمند دانست.

استاندار تهران ادامه داد: اقداماتی نظیر برخورداری نقاط مختلف کشور از توسعه راه‌های روستایی، ایجاد بستر تامین آب آشامیدنی سالم برای همه اقشار، گازرسانی به نقاط دورافتاده و مواردی از این دست، همه به برکت انقلاب اسلامی با پشتوانه مردمی رخ داد که همواره پای انقلاب خود ایستاده و پاسداشت خون شهدا بودند.

وی افزود: در وهله پیش از انقلاب، بالغ بر ۱۵۶ هزار دانشجو در کشور مشغول تحصیل بودند و اکنون با اهتمام ویژه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به امر دانش و اندیشه، حدود ۴ و نیم میلیون نفر دانشجو داریم که انصافا باید این مهم را آمار ارزنده‌ای دانست.

استاندار تهران اضافه کرد: چرا که هنوز از یادها نرفته که پزشکان هندی و بنگلادشی در این کشور به انجام امر طبابت می‌پرداختند و امروز پس از گذشته ۴ دهه از انقلاب شکوهمند اسلامی، نه تنها در کشور از این حضور بی‌نیاز هستیم، بلکه مردم بسیاری از کشورها نیز برای انجام امور درمانی خود به بیمارستان‌ها و مراکز درمانی ایران مراجعه کرده و تحت درمان پزشکان و متخصصان حاذق ایرانی قرار می‌گیرند.همچنین مایه سرافرازی است که امروز در تامین و تولید بیش از ۹۸ درصد داروهای اساسی، خودکفا هستیم.

محسنی بندپی ضمن اشاره به توطئه‌های دشمنان انقلاب نیز اظهار داشت: توطئه‌های استکبار جهانی و در راس آن دولت آمریکا در همه سال‌های پس از انقلاب ادامه داشته و اکنون به مرحله‌ای خاص رسیده است. چراکه دشمن امروز به دو اهرم تحریم و جنگ روانی به صورت توامان وارده میدان شده و در نظر دارد تا با ناامید کردن مردم و ناکارآمد جلوه دادن نظام اسلامی، ملت را از پشتیبانی نظام و انقلاب مایوس کند. البته بدون تردید مردم می‌توانند در سایه امید، انسجام، همدلی و وحدت از این هجمه‌ها عبور کرده و به مقابله با توطئه‌ها بپردازند.

وی به اقدامات دولت یازدهم و دوازدهم اشاره و تصریح کرد: یکی از اصلی‌ترین محورهای اقدامات دولت تدبیر و امید، تحقق عدالت در جامعه است. در همین راستا و به عنوان نمونه در مقطع پیش از وقوع انقلاب اسلامی، بالغ بر ۳۳ درصد از آحاد جامعه، مورد حمایت بیمه قرار داشتند و این رقم اکنون و به‌‌‌خصوص پس از اجرای طرح بیمه همگانی در دولت یازدهم و دوازدهم به بالای ۹۸ درصد رسیده است. به هر ترتیب، عدالت وقتی معنی پیدا خواهد کرد که بتوانیم، مشکلی از مشکلات مردم را حل کرده و رفاه عمومی را در جامعه گسترش دهیم.

استاندار تهران ضمن ارزشمند دانستن توجه به نیروی انسانی در امور مختلف خاطرنشان کرد: در دنیای امروز، نیروی انسانی هر سازمان به عنوان ارزشمندترین سرمایه آن تلقی می‌شود. توجه به این سرمایه است که نهایتا به تعالی هر نهاد، کشور و سرانجام، کل کشور منجر می‌شود. در همین راستا، باید تلاش کنیم تا کارایی سازمان‌ها را با افزایش بهره‌وری از طریق توجه به نیروی انسانی بالا ببریم.

محسنی بندپی ضمن گلایه از تضعیف جایگاه نهادهای حاکمیتی در استان ابراز داشت: استانداری تهران، نقش حاکمیتی بی‌بدیلی در پایتخت نظام دارد که متاسفانه این نقش در سال‌های اخیر در استان تهران کمرنگ شده است. بر همین اساس، یکی از وظایف ما این است که جایگاه این نهاد را به عنوان نمایندگی عالی دولت در استان تهران به عنوان ام‌القرای جهان اسلام، تقویت کنیم.

وی اضافه کرد: در کنار احیای شان و جایگاه استانداری است که می‌توانیم، مطالبه‌‌‌خواهی را در ارتقای شاخص‌های توسعه‌ای استان با قدرت و شدت بیشتری دنبال کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز