خبرگزاری کار ایران

سخنگوی سپاه:

روز به روز بر اقتدار و عزت ایران اسلامی افزوده می‌شود

asdasd
کد خبر : ۷۲۲۷۳۱

سخنگوی سپاه با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران مقتدرانه ایستاده و روز به روز بر این عزت و اقتدار افزوده می‌شود، تاکید کرد: برغم خواست امریکایی‌ها در القای اینکه نمی‌توان بدون کنار آمدن با امریکا به رشد و بالندگی رسید، ملت ایران به خوبی ثابت کرد که استقلال، عظمت و سلامت را همزمان با توسعه و آبادانی می‌توان کسب کرد و خم به ابرو نیاورد.

 

به گزارش ایلنا، همزمان با آغاز ایام الله دهه فجر و چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، سردار سرتیپ دوم پاسدار رمضان شریف، سخنگو و مسئول روابط عمومی کل سپاه در جمع مردم بوشهر گفت: انقلاب اسلامی برکات بسیار زیادی داشته است و روز به روز به پیشرفت و دستاوردهای بیشتری دست می‌یابد.

وی به دسیسه‌های دشمنان بر علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی از بدو پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون اشاره کرد و اظهار داشت: به رغم تمامی دشمنی‌ها و خباثت‌ها، انقلاب اسلامی امروز مقتدرانه ایستاده و روز به روز بر این عزت و اقتدار افزوده می‌شود.

سخنگوی سپاه با بیان اینکه خون شهدا درخت انقلاب اسلامی را آبیاری کرده است، تصریح کرد: به فضل الهی و به برکت خون شهدا این انقلاب به انقلاب مهدی صاحب الزمان (عج) متصل خواهد شد.

شریف با اشاره به هجمه شدید جریان رسانه‌ای سلطه و صهیونیسم علیه انقلاب اسلامی و ملت ایران خاطرنشان کرد: دشمنان با استفاده از ابزار رسانه‌ای و تبلیغاتی خود تلاش می‌کنند که نظام جمهوری اسلامی ایران را ناکارآمد جلوه دهند و در راستا از صدها شبکه رادیویی و تلویزیونی، ماهواره‌ای و شبکه‌های اجتماعی بهره می‌گیرند.

وی افزود: دشمنان با استفاده از شگردهای مختلف به دنبال ناکارآمد نشان دادن و سیاه‌نمایی علیه نظام اسلامی ما هستند اما امروز ملت ایران به خوبی دریافته‌اند که صاحبان این رسانه‌ها دشمنان قسم خورده نظام هستند.

سخنگوی سپاه اضافه کرد: کسانی که می‌خواهند نظام و انقلاب ما را ناکارآمد نشان دهند همان‌هایی هستند که قبل از بهمن ۵۷، تمام امورات و شئونات کشورمان را در اختیار داشته‌اند و تمام ثروت عظیم این کشور و موهبات الهی این کشور در اختیار آمریکایی‌ها بوده است و این گوهر گران‌بها را ملت از دستشان در آورده است.

شریف یادآور شد: آمریکایی‌ها می‌خواهند القا کنند کسانی که با آنها کنار نیایند، نمی‌توانند کشور بالنده‌ای داشته باشند، اما ملت ایران به خوبی ثابت کرد که استقلال، عظمت و سلامت را همزمان با توسعه و آبادانی می‌توان کسب کرد و خم به ابرو نیاورد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز