خبرگزاری کار ایران

فرمانده کل ارتش:

امروز سربلندتر از هر روز دیگری هستیم

asdasd
کد خبر : ۷۲۲۳۹۰

فرمانده کل ارتش اظهار داشت: جوانان ما با ایمان و آزادگی و عزم به دنیا ثابت کردند که ما می‌توانیم روی پای خودمان بایستیم و در مقابل همه تهدیدات سربلند بیرون بیاییم و برابر همه تحریم‌ها تا این لحظه با موفقیت عبور کنیم و امروز سربلندتر از هر روز دیگری هستیم.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، امیر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش در حاشیه افتتاح دستاوردهای هوایی نیروهای مسلح در جمع خبرنگاران گفت: خداوند بزرگ را شاکریم که امروز شاهد نمایش یکی دیگر از جلوه‌های اقتدار انقلاب شکوهمند اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و ملت بزرگ ایران در قالب نمایشگاهی که نیروهای مسلح آن را آماده کرده‌اند، هستیم.

وی تاکید کرد: اکثر قدیمی‌ها به خاطر دارند و جوانان هم حتما در تاریخچه‌ها مشاهده کرده‌اند، زمانی که بیش از چهل هزار مستشار با پیروزی انقلاب اسلامی، ایران را ترک کردند همه‌شان گفتند ما دوباره برمی‌گردیم چون شما توان اینکه بتوانید این تجهیزات را نگهداری و استفاده کنید را ندارید اما امروز می‌بینید که چهل سال ایستادگی کردیم و جوانان ما با ایمان و آزادگی و عزم به دنیا ثابت کردند که ما می‌توانیم روی پای خودمان بایستیم و در مقابل همه تهدیدات سربلند بیرون بیاییم و برابر همه تحریم‌ها تا این لحظه با موفقیت عبور کنیم و امروز سربلندتر از هر روز دیگری هستیم.

فرمانده کل ارتش اظهار داشت: آنچه که شما در این نمایشگاه مشاهده می‌کنید جلوه‌ای از توانایی نیروهای مسلح ماست که برای دفاع از آرمان‌ها و و برای دفاع از کشور و مردم در برای کمک‌های مردمی فراهم کرده‌اند.

وی تصریح کرد: انواع هواپیماهای شکاری، جنگنده‌ها، انواع بالگردهای رزمی و ترابری را مشاهده می‌کنید و انواع بمب‌های ساخته شده و موشک‌های هوا به زمین و هوشمند که در طول این چهل سال برای آرمان‌ها ‌و اجرای ماموریت به دستان توانمند دانشمندان ایرانی و با عزم و آزادگی آنان ساخته شده در کنار آنها وسایلی را می‌بینید که تجهیز شده‌اند و برای کمک‌ها و اقدامات مردمی آماده شده‌اند. مثل مواردی ازجمله کمک در مواقع بروز سیل و زلزله و کمک به مبارزه با جنگ اقتصادی؛ این‌ها در طول این چهل سال هرجایی که کشور لازم داشته است وارد عمل شده است و دست مقامات کشوری را برای کمک به مردم گرفتند و امروز هم  آماده‌تر از هر روز دیگری برای اجرای ماموریت خود در دفاع از این کشور و مردم آماده هستند.

امیر موسوی تصریح کرد: کاری را که شما امروز می‌بینید حاصل کار دانشمندان جوان و مخترعان و دانشگاه‌ها و شرکت‌های دانش بنیان و سازمان‌های مختلف نیروهای مسلح است، آنچه که در این نمایشگاه دیده می‌شود بخشی از توانمندی‌های نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، نیروی هوافضا، سازمان صنایع هوایی، معاونت فناوری ریاست‌جمهوری، هوانیروز، هوادریای نیروی دریایی و بخش‌های دیگر مربوط به نیروی انتظامی و ناجا در این جا حضور دارند و تقریبا همه آنهایی که در ماموریت‌های هوایی نقشی بر عهده‌شان است، بخشی از توانمندی خود را به اینجا آورده‌اند.

فرمانده کل ارتش گفت: کسانی که برای دیدن از این نمایشگاه تشریف می‌آورند عزم و آزادگی ملی جوانان این کشور را برای عبور از تحریم‌ها و ایستادن روی پای خود خواهند دید و اقدامات پیچیده‌ای که برای اورهال و آماده‌سازی و بازآمد هواپیماها و بالگردهای انجام می‌شود را از نزدیک مشاهده خواهند کرد و هواپیماهای مجهز شده برای مردمیاری را اینجا می‌توانند با اقداماتی که صورت می‌گیرد از داخل ببینند.

وی ادامه داد: کار بزرگی که در انقلاب اسلامی صورت گرفته نهضت بزرگ قطعه‌سازی است و نمونه‌هایی از انواع قطعاتی که تیراژ آنها به میلیون‌ها می‌رسد، اینجا نمایش داده می‌شود که می‌توان با آن آشنا شد.

امیر موسوی گفت: راویان و پیشکسوتان و کسانی که با این تجهیزات به صورت عملی در دوران دفاع مقدس، در دوران پس از دفاع مقدس و در ماموریت‌ها و رزمایش‌ها و طرح‌های مردمیاری شرکت داشتند از نزدیک با حضور دارند و همه می توانند با اقدامات آنها آشنا شده و متوجه شوند که برادران آنها در نیروهای مسلح چه اقداماتی را برای کمک به کشور و در اجرای ماموریت خودشان انجام دادند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز