خبرگزاری کار ایران

در دیدار با عراقچی مطرح شد؛

اعلام حمایت بلغارستان از برجام و SPV

asdasd
کد خبر : ۷۲۲۲۱۵

وزیر امور خارجه بلغارستان در دیدار معاون سیاسی وزیر امور خارجه ضمن حمایت از برجام تاکید کرد: برقراری SPV می‌تواند تعامل و همکاری اقتصادی و بازرگانی دو کشور را تقویت کند و بلغارستان از آن حمایت می‌کند.

به گزارش ایلنا، سید عباس عراقچی در ادامه سفرش به سه کشور اروپایی و در سومین مقصد این سفر یعنی بلغارستان و در دیدارهای خود در صوفیا با اکاترینا زاخاریئوا، معاون نخست‌‌وزیر و وزیر امور خارجه بلغارستان و گئورگی گئورگیف، معاون وزیر امور خارجه این کشور دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این دیدارها، سید عباس عراقچی با اشاره به رفت و آمدهای متعدد سیاسی بین مقامات دو کشور طی چند سال اخیر، بر علاقه‌مندی و اراده سیاسی موجود دو کشور جهت تقویت همکاری‌های دوجانبه در عرصه‌‌‌های مختلف تاکید کرد و انجام رایزنی سیاسی بین دو کشور را فرصتی جهت تبادل نظر پیرامون موضوعات مهم روابط دوجانبه، منطقه‌‌ای و بین‌‌المللی خواند. 

مقام‌های بلغارستانی نیز با اشاره به دیدار سال گذشته ظریف از صوفیا و تبادل نظر درخصوص مسایل منطقه‌ای و بین‌‌المللی اظهار داشتند: طی سال‌های اخیر شاهد افزایش رفت و آمدهای سیاسی بین دو کشور بوده‌‌ایم. دولت صوفیا از برجام حمایت می‌‌کند و همسو با کشورهای اروپایی بر این باور است که برجام تامین‌کننده امنیت و ثبات در منطقه است. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز