خبرگزاری کار ایران

پیام تسلیت فرمانده کل سپاه به مناسبت درگذشت دبیرکل حزب موتلفه

asdasd
کد خبر : ۷۲۲۱۳۴

فرمانده کل سپاه پاسداران در پیامی به مناسبت درگذشت «محمدنبی حبیبی» تاکید کرد: بی‌گمان نقش وی در کنار پیشتازان و طلایه‌دارانی همچون اندرزگو، بخارایی، امانی، عسگر اولادی و… به عنوان مبارزی انقلابی در شکل‌گیری پایه‌های نهضت امام خمینی (ره) تا انقلاب و خدمات ارزنده و خالصانه اش بعد از آن در پیش برندگی انقلاب و صیانت از آرمان‌های متعالی اسلام عزیز، همواره در بین مجاهدان و خدمتگزاران صدیق تاریخ انقلاب اسلامی خواهد درخشید.

به گزارش ایلنا، متن پیام تسلیت سردار سرلشکر محمدعلی جعفری به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

بیت معظم مرحوم محمدنبی حبیبی

سلام علیکم

درگذشت خدمتگزار نستوه و خستگی‌‌‌ناپذیر، مرحوم محمدنبی حبیبی موجب تالم و تأثر خاطر فراوان گردید.

با نهایت تأثر ضایعه فقدان آن مجاهد پارسا و آن یار صدیق امام (ره) و رهبر معظم انقلاب (مد ظله العالی) که سراسر عمر شریفش در خدمت به اسلام و انقلاب سپری شد را به بیت معزز و بستگان محترم و همه همرزمان و هم مبارزان انقلابی اش تسلیت عرض می‌نمایم.

بی‌‌‌گمان نقش وی در کنار پیشتازان و طلایه‌‌‌دارانی همچون اندرزگو، بخارایی، امانی، عسگر اولادی و... به عنوان مبارزی انقلابی در شکل‌‌‌گیری پایه‌های نهضت امام خمینی (ره) تا انقلاب و خدمات ارزنده و خالصانه‌‌‌اش بعد از آن در پیش برندگی انقلاب و صیانت از آرمان‌های متعالی اسلام عزیز، همواره در بین مجاهدان و خدمتگزاران صدیق تاریخ انقلاب اسلامی خواهد درخشید.

اینجانب از قادر متعال برای آن خدوم صادق، مخلص و ولایتمدار که در ایام مبارک چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی با کارنامه‌ای انقلابی و ولایی به دیدار حق شتافت، علو درجات و برای بیت محترم و بازماندگان سوگوار پاداش صابرین توأم با عزت و سعادت مسئلت می‌نمایم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز