خبرگزاری کار ایران

رحیمی در گفت‌وگو با ایلنا:

بی‌توجهی اعضای مجمع به فشارهای بیرونی مهم‌تر از تاثیرپذیری آن‌ها از نظرات کمیسیون‌ها است/ ساز و کار قانونی CFT و پالرمو فعلا در اختیار مجمع است

asdasd
کد خبر : ۷۲۱۶۸۰

یک عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به روند بررسی CFT و پالرمو در مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: اعضای مجمع باید مصلحت کشور و نیاز مردم را درنظر بگیرند و درنهایت به تشخیص خودشان عمل کنند.

علیرضا رحیمی در گفت‌و‌گو با خبرنگار سیاسی ایلنا درباره بررسی CFT و پالرمو در مجمع تشخیص مصلحت نظام و تاثیر نظر هیات نظارت و کمیسیون‌ها بر تصویب این لوایح گفت: ساز و کار قانونی فعلا در اختیار مجمع است و اینکه به هر حال اعضای هیات نظارت مجمع و اعضای کمیسیون‌ها عضو مجمع هم هستند قاعدتا در نگاه آن‌ها هم در بررسی این لوایح تاثیر خواهد گذاشت.

وی تاکید کرد:‌ مهم‌تر از تاثیر آن‌ها بر مجمع عدم تاثیرپذیری و بی‌توجهی کل اعضای مجمع نسبت به فشارهای روانی و سیاسی بیرونی است. اینکه به اندازه کافی نگاه کارشناسی و مطالعات لازم را داشته باشند و منافع این لوایح را به صورت واقعی ببینند.

این عضو هیات رئیسه مجلس عنوان کرد:‌ اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام باید مصلحت کشور و نیاز مردم را در نظر بگیرند و در نهایت به تشخیص خودشان عمل کنند.

رحیمی گفت: نگاهی که ما داریم این است که امیدواریم با پختگی و سطح کارشناسی که در اعضای مجمع است و سوابقی که در مدیریت کشور داشته‌اند بتوانند این مصلحت را تشخیص دهند و این لوایح به تصویب مجمع برسد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز