خبرگزاری کار ایران

سلیمی در تذکری:

بر اساس گزارش دیوان محاسبات هیچ پروژه‌ای به بخش خصوصی واگذار نشده است

asdasd
کد خبر : ۷۲۱۵۷۴

یک نماینده مجلس اظهار کرد: متاسفانه طبق گزارش دیروز دیوان محاسبات ۶۲ درصد احکام بودجه ۹۶ عملیاتی نشده است. براساس این گزارش هیچ پروژه‌ای به بخش خصوصی واگذار نشده است.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، علیرضا سلیمی در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود گفت: آقای رئیس جمهور، نمایندگان محترم؛ بودجه تصویب کردیم که در کتابخانه باشد یا دولت براساس آن عمل کند؟ متاسفانه طبق گزارش دیروز دیوان محاسبات ۶۲ درصد احکام بودجه ۹۶ عملیاتی نشده است. براساس این گزارش هیچ پروژه ای به بخش خصوصی واگذار نشده است.

وی با اشاره به ادعای دولت در زمینه اشتغال گفت: هیچ وجهی به عنوان یارانه سود تسهیلات اشتغال پرداخت نشده است. چطور ادعا می کنید این همه شغل در کشور ایجاد شده است؟ بودجه ۱۷ شرکت دولتی در نیامده است.

سلیمی ادامه داد: قیمت ها در واگذاری ها عجیب و غریب هستند؛ مثلا شرکتی که ۳۰۰ میلیارد ارزش دارد ۲۶ میلیارد فروخته شده است؛ ۳۰۰ میلیارد کجا، ۲۶ میلیارد کجا؟ این نحوه عمل و حفاظت از بیت المال است؟

این نماینده مردم در مجلس دهم در تذکری دیگر گفت: قیمت کاغذ بیش از ۲۰ هزار تومان شده است. دانش آموزان، محصلان و دانشجویان جور آن را می کشند، قیمت برنج سر به فلک کشیده است. شیر و لبنیات قیمت بالایی دارند. آقای رئیس جمهور؛ مگر فقرا دل ندارند؟ فقط باید ثروتمندان ازامکانات استفاده کنند؟ دیگران باید برای برنج تایلندی باید صف بیایستند؟

نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: سهم استان مرکزی از پروژه های ملی به شدت کاهش یافته است . راه آهن نراق- مشهد اردهال و ایستگاه راه آهن دلیجان و راه آهن قطار سریع السیر  فراموش شده است. این درخواست مردم استان است. آقای رئیس جمهور، مردم را عصبانی نکنید!

عضو فراکسیون روحانیون مجلس درادامه تصریح کرد: گفته می شود یک نامه محرمانه به برخی وزارتخانه ها داده شده مبنی بر اینکه چند جوان فعال در ستاد انتخابات آقای روحانی استخدام بشوند. عدالت کجا رفته است؟ این همه جوان بیکار وجود دارد و فقط نامه محرمانه ندارند. تعداد خاصی از ستاد انتخاباتی خاص استخدام شوند؟ عدالت کجا رفته است؟ آقای رئیس جمهور شما رئیس جمهور همه جوانان هستید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز