خبرگزاری کار ایران

اظهارات مرضیه هاشمی پس از آزادی

asdasd
کد خبر : ۷۱۹۳۹۵

مرضیه هاشمی مجری و خبرنگار آمریکایی‌الاصل شبکه پرس تی وی که امروز از زندان ازاد شده است پس از آزادی خود اعلام کرد که مراتب اعتراض خود را اعلام خواهد کرد و از مردم جهان خواست تا در این اعتراض با وی همراه باشند.

به گزارش ایلنا، یورونیوز نوشت: یک کانال تلویزیونی انگلیسی زبان در روز پنج شنبه گزارش داد که خبرنگار ایرانی پس از ده روز بازداشت در ایالات متحده آزاد شده است.

این در حالی است که اختلاف‌ها بین ایران و آمریکا با خروج ایالات متحده از توافق هسته‌ای و اعمال تحریم‌های جدید علیه ایران شدت گرفته است.

مرضیه هاشمی خبرنگار پرس تی وی، بدون هیچ‌گونه اتهام مشخصی دستگیر شده بود.

وی اکنون آزاد شده و نزد خانواده‌اش است.

در بیانیه‌ای که از طرف خانواده وی پس از آزادی هاشمی منتشر شده آمده است که آنها هم چنان نارضایتی جدی دارند و می‌خواهند این اطمینان به آنها داده شود که از این پس چنین اتفاقی برای هیچ مسلمان و یا فرد دیگری رخ نخواهد داد.

هاشمی هم پس از آزادی اعلام کرد که مراتب اعتراض خود را اعلام خواهد کرد و از مردم جهان خواست تا در این اعتراض با وی همراه باشند.

مرضیه هاشمی مجری و خبرنگار آمریکایی‌الاصل شبکه پرس تی وی است که روز یکشنبه ۱۳ ژانویه (۲۳ دی ماه) بدون ارائه هیچ دلیلی در فرودگاه سنت لوئیس این کشور بازداشت و به بازداشتگاه پلیس فدرال آمریکا «اف بی آی» در واشنگتن منتقل شد.

هاشمی در ایالات متحده به دنیا آمده و پس از گرایش به اسلام، نام خود را  تغییر داده است.

وی پس از ازدواج با یک ایرانی، شهروندی ایرانی را دریافت کرده است.

شبکه پرس‌تی‌وی در مورد دلیل حضور هاشمی در آمریکا اعلام کرد که او برای دیدار با خانواده‌اش به آمریکا سفر کرده بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز