خبرگزاری کار ایران

هفته آینده؛

دومین کنگره مجمع فرهنگیان ایران اسلامی برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۷۱۹۳۰۵

دومین کنگره سراسری مجمع فرهنگیان ایران اسلامی با موضوع «واکاوی فرصت‌ها و چالش‌ها در چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی» هفته آینده برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، دومین کنگره سراسری مجمع فرهنگیان ایران اسلامی در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران با موضوع «واکاوی فرصت‌ها و چالش‌ها در چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی» و با «تاکید بر استمرار اصلاح‌‌طلبی، شفافیت و کارآمدی» روز پنجشنبه ۹۷.۱۱.۱۱ از ساعت ۸ صبح در سالن اجتماعات امام علی (ع) منطقه ۵ آموزش و پرورش واقع در اتوبان شهید ستاری بالاتر از تقاطع فردوس با دعوت از اصحاب رسانه، شخصیت‌‌های سیاسی، فرهنگی و نمایندگان منتخب اعضای مجمع فرهنگیان ایران اسلامی از سراسر کشور برگزار خواهد شد.

در مراسم افتتاحیه این کنگره محمدرضا عارف رئیس فراکسیون امید، سیدمحمد بطحایی وزیر آموزش و پرورش و حجت‌الاسلام والمسلمین سید عبدالواحد موسوی لاری وزیر کشور دولت اصلاحات سخنرانی خواهند کرد.

در بخش‌‌‌‌های دیگر این کنگره درخصوص برنامه‌‌های آتی حزب بحث، تبادل نظر و اتخاذ تصمیم خواهد شد و در انتهای کنگره مواضع و دیدگاه‌های اعضای حزب پس از تصویب توسط اعضای رسمی کنگره در قالب قطعنامه پایانی قرائت خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز