خبرگزاری کار ایران

نقشه آزادی یکی از سه متهم پرونده میلیاردی گلستان ناکام ماند

asdasd
کد خبر : ۷۱۸۷۶۶

با هوشیاری بازپرس شعبه دوم دادسرای گرگان، نقشه آزادی یکی از سه متهم پرونده میلیاردی گلستان ناکام ماند .

به گزارش ایلنا، رئیس کل دادگستری گلستان گفت: یکی از سه متهم اصلی پرونده معروف به پرهام آزادشهر ، دیروز با اسناد جعلی به دنبال آزادی بود که با هوشیاری بازپرس پرونده ، این نقشه ناکام ماند .

هادی هاشمیان افزود: این متهم با قرار وثیقه ۱۰۰ میلیارد تومانی زندانی است که افرادی چند روز پیش با مراجعه به دادسرای مرکز استان و ارائه اسنادی به ارزش بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان ، قصد آزادی او را داشتند .

هاشمیان ادامه داد: اسناد ارائه شده به بازپرسی، مربوط به پاکدشت ورامین استان تهران بود و برای بررسی درستی یا نادرستی اسناد و توقیف اسناد، نیابت قضایی برای دادسرای پاکدشت صادر شد.

هاشمیان افزود: دیروز چند نفر به دادسرای گرگان مراجعه کردند و با ارائه برگه‌ای که در آن مُهر بازپرسی دادسرای پاکدشت و ثبت اسناد و املاک جعل شده بود به دنبال آزادی این فرد بودند اما با شک بازپرس و پیگیری از دادسرای پاکدشت ورامین مشخص شد این برگه جعلی و اسناد املاک ارائه شده نیز اعتبار ندارد .

رئیس کل دادگستری گلستان ، ۳ نفر بازداشت شدند که در بازجویی های اولیه اقرار کردند، برای توقیف سند و آزادی متهم به آنان وعده ی ۴ میلیارد تومان داده شده که ۳۰۰ میلیون تومان آن را به صورت پیش پرداخت دریافت کرده اند.

هاشمیان گفت : پرونده معروف به پرهام آزادشهر سه متهم اصلی دارد که همه در زندان هستند. این افراد سر بیش از ۳ هزار نفر را در استان های گلستان و سیستان و بلوچستان کلاه گذاشتند و بیش از ۲۰۰ میلیارد تومان به جیب زدند .

این پرونده در دادسرای شهرستان سرباز استان سیستان و بلوچستان در حال رسیدگی بود اما با توجه به این بیشتر مالباختگان گلستانی هستند با پیگیری دادگستری استان، پرونده برای ادامه رسیدگی به دادسرای گرگان منتقل شد .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز