خبرگزاری کار ایران

رضیان در تذکری:

میزان مراجعه افراد برای ثبت‌نام در دستگاه‌های حمایتی افزایش یافته است

asdasd
کد خبر : ۷۱۷۷۰۷

یک نماینده مجلس گفت: وزارت صنعت، معدن و تجارت برای کنترل قیمت ها باید اقدامی داشته باشد و با هرکسی که قیمت ها را به سلیقه خود افزایش می دهد برخورد کند، گرانی ها موجب نارضایتی مردم شده است.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، عبدالله رضیان در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی، در تذکر شفاهی با اشاره به وضعیت معیشتی نامناسب بازنشستگان، گفت: حقوق فعلی این قشر از جامعه امکان زندگی شرافتمندانه را سخت کرده است از این رو ضرورت دارد همسان سازی حقوق مطابق قانون برنامه ششم توسعه در بودجه ۹۸ لحاظ شود. همچنین انتظار می رود رئیس جمهور و سازمان برنامه و بودجه برنامه ویژه ای برای قشر زحمتکش بازنشسته داشته باشند.

عضو هیات رئیسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس با اشاره به شرایط سخت و افزایش قیمت کالاها، عنوان کرد: بسیاری از خانواده ها و جوانان در موضوع ساماندهی ازدواج و تهیه جهیزیه ناتوان شده اند، آن ها مشکلات جدی دارند و برای عبور از این شرایط سخت باید فکری برای خانواده ها داشته باشیم اگر دولت می تواند موضوع را در لایحه بودجه ببیند و اگرنه در لایحه جداگانه برای حل مشکلات خانواده ها قانونی بیاورد.

این نماینده مجلس با اشاره به افزایش آمار فقر و متقاضیان برای تحت پوشش قرار گرفتن کمیته امداد و بهزیستی، گفت: میزان مراجعه افراد برای ثبت نام در دستگاه های حمایتی افزایش یافته است، دولت باید برای افزایش اعتبار اضطراری کمیته امداد امام خمینی و سازمان بهزیستی فکری داشته باشد.

عضو هیات رئیسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس با انتقاد از افزایش قیمت کالا و خدمات تاکید کرد: وزارت صنعت، معدن و تجارت برای کنترل قیمت ها باید اقدامی داشته باشد و با هرکسی که قیمت ها را به سلیقه خود افزایش می دهد برخورد کند، گرانی ها موجب نارضایتی مردم شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز