خبرگزاری کار ایران

سفیر رژیم صهیونیستی خواستار مقابله سازمان ملل با آزمایش‌های موشکی ایران شد

asdasd
کد خبر : ۷۱۷۵۸۰

«دنی دنون» نماینده رژیم صهیونیستی در سازمان ملل در نامه‌ای خواستار مقابله این سازمان با آزمایش‌های موشکی و پرتاب ماهواره‌های ایران شد.

به گزارش ایلنا به نقل از جروزالم پست، «دنی دنون» نماینده رژیم صهیونیستی در سازمان ملل ضمن انتقاد از آزمایش‌های موشکی تهران در نامه‌ای به شورای امنیت سازمان ملل مقابله با این برنامه‌ را خواستار شد.

وی بدون اشاره به کلاهک‌های هسته‌ای و موشک‌های اسرائیل مدعی شد: آزمایش‌های موشکی ایران  نقض کامل قطعنامه ۲۲۳۱ شورای امنیت سازمان ملل است. با وجود درخواست‌های روشن جامعه بین‌المللی از ایران برای ادامه ندادن این آزمایش‌های تحریک‌آمیز و متوقف کردن آن، ایران مصمم است این اقدامات را ادامه دهد.

نماینده رژیم صهیونیستی در سازمان ملل با اشاره به اینکه پرتاب ماهواره توسط ایران  نشان‌دهنده پیشرفت این کشور در زمینه موشک‌های بالستیک قاره‌پیما است، مدعی شد: آزمایش های هسته ای توسط ایران، سران کشور‌های غربی را نگران کرده است. ۱۹ آوریل سال ۲۰۰۶ و ۲۷ ژوئیه ۲۰۱۷، ایران توانست همین نوع از ماهواره‌ها را به فضا پرتاب کند و مصمم است تا این آزمایش‌ها را ادامه دهد. همانطور که حسن روحانی، رئیس‌جمهور ایران اعلام کرد به زودی برای یک پرتاب دیگر آماده می‌شوند.

دنون در ادامه اظهارات مضحک خود مدعی شد: ایران با پرتاب موشک‌ به فضا و کشور‌های همسایه کاملا  قطعنامه ۲۲۳۱ را زیر پا می‌گذارد.

وی در ادامه با تاکید بر موضع ضدایرانی خود، گفت: ایران عامدانه درخواست‌های جامعه بین‌المللی را نادیده می‌گیرد و با انجام این کار، ثبات منطقه، اروپا و حتی فراتر از آن را تهدید می‌کند. از شورای امنیت می‌خواهم  به کشور‌هایی که اقداماتی برای مقابله با تهدید موشکی ایران به ویژه موشک‌هایی با قابلیت حمل  سلاح هسته‌ای انجام می‌دهند، ملحق شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز