خبرگزاری کار ایران

مدیر کل جدید دفتر انتخابات:

تلاش می‌کنیم انتخابات سال آینده را سالم و بدون هیچ تنشی برگزار کنیم

asdasd
کد خبر : ۷۱۶۵۸۳

موسوی مدیر کل جدید دفتر انتخابات گفت: همواره آرزو داشتیم؛ وزیر و تیمی در وزارت کشور مستقر شود که نگاه به درون و نیروهای ها و ظرفیت های داخلی داشته باشد و از ظرفیت آنها استفاده شود. خوشبختانه این آرزو محقق شد و انگیزه مضاعفی در دورترین سطوح و پایین ترین سطوح کشور تا ستاد ایجاد شد.

به گزارش ایلنا، سید اسماعیل موسوی مدیرکل جدید دفتر انتخابات در نشست معارفه خود و تکریم مدیر کل سابق، ضمن قدردانی از پورعلی مطلق مدیر کل سابق، گفت: ایشان تجربه بسیار زیاد در برگزاری انتخابات دارند و در واقع حق استادی برگردن بنده دارد.

 مدیرکل جدید دفتر انتخابات ضمن ابراز خرسندی از همراهی و همکاری با دوستان این حوزه از رویکردهای وزیر کشور و نگاه ایشان به درون سازمان ابراز خوشحالی کرد و گفت: همواره آرزو داشتیم؛ وزیر و تیمی در وزارت کشور مستقر شود که نگاه به درون و نیروهای ها و ظرفیت های داخلی داشته باشد و از ظرفیت آنها استفاده شود. خوشبختانه این آرزو محقق شد و انگیزه مضاعفی در دورترین سطوح و پایین ترین سطوح کشور تا ستاد ایجاد شد.

 وی افزود: این نگاه را پاس می داریم و مصرانه از تمام نیروها و ظرفیت این حوزه استفاده می‌کنیم و امیدواریم با تمام تلاش خود، این اعتماد را خدشه دار نکنیم.

 موسوی افزود: مهم ترین رخداد سال ۹۸ انتخابات خواهد بود، این در حالی است که مهمترین مسئولیت وزارت کشور نیز برگزاری سالم انتخابات است.

 وی خاطرنشان کرد: ما مفتخریم دوره جدیدی را آغاز می‌کنیم و تلاش می‌کنیم انتخابات سالم بدون مشکل و هیچ تنشی برگزار کنیم.

 موسوی تاکید کرد: مهمترین وظیفه ما برگزاری انتخابات است که برگزاری انتخابات سالم در واقع نظام جمهوری اسلامی را بیمه می‌کند که این امر محقق نمی شود مگر با تجربه، علم و آگاهی تمام همکاران در دفتر انتخابات.

 وی افزود: من یقین دارم همه این تیم توانمندی این موضوع را دارند. ما مجری و پاسدار انتخابات خواهیم بود و در این موضوع کم نخواهیم گذاشت.

 وی با اشاره به تجربه خدمت در سطوح مختلف مدیریت مناطق از سطح بخشدار، گفت: در طول این سال ها، انواع مدیریت های انتخاباتی را در بخش‌های مختلف استان تجربه کرده و مسائل را از نزدیک لمس کرده ام و امیدوارم در دوره جدید نیز بتوانم از تجربه گذشته به خوبی استفاده کنم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز