خبرگزاری کار ایران

سخنگوی سازمان تعزیرات:

قاچاقچیان ۱۶۰ هزار لیتر گازوئیل، ۷۳۲ میلیون تومان جریمه شدند

asdasd
کد خبر : ۷۱۶۴۱۶

سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی تاکید کرد: متهمان پرونده قاچاق ۱۶۰ هزار لیتر گازوئیل به پرداخت ۷۳۲ میلیون تومان جزای نقدی در حق صندوق دولت محکوم شدند.

 

به گزارش ایلنا، سید یاسر رایگانی، سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی در خصوص رسیدگی به پرونده قاچاق ۱۶۰ هزار لیتر نفتگاز در شهرستان مریوان، گفت: در پرونده فوق شش متهم اهل کشور عراق با حمل ۱۶۰ هزار لیتر نفت گاز مرتکب تخلف قاچاق شدند و از آنجاکه دادستان دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان مریوان موضوع پرونده را خارج از عنوان سازمان یافتگی اعلام کرد؛ شعبه‌ اول بدوی ویژه رسیدگی به قاچاق کالا و ارز مریوان رسیدگی به پرونده را آغاز کرد.

وی افزود: شعبه اول بدوی ویژه رسیدگی به قاچاق کالا و ارز مریوان پس از تشکیل و رسیدگی به پرونده، با توجه به اظهارات و اقرار ۶ راننده حامل ۱۶۰ هزار لیتر نفتگاز و اینکه مدیر عاملین دو شرکت اظهار داشتند شرکت ها هیچ گونه دخالت و اطلاعی در امر قاچاق نداشتند؛ نسبت به دو شرکت فوق قرار منع تعقیب را صادر کرد.

سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی ادامه داد: شش راننده متخلف به اتهام قاچاق سوخت جمعا به پرداخت ۷ میلیارد و ۳۲۰ میلیون ریال جزای نقدی در حق صندوق دولت صادر کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز