خبرگزاری کار ایران

دریادار سیاری شهادت جمعی از کارکنان نیروی هوایی ارتش را تسلیت گفت

asdasd
کد خبر : ۷۱۵۸۴۸

رئیس ستاد و معاون هماهنگ‌کننده ارتش در پی شهادت جمعی از کارکنان نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران پیامی صادر کرد.

به گزارش ایلنا، متن کامل این پیام به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم‌

وَ لَئِنْ مُتُّمْ أَوْ قُتِلْتُمْ لَإِلَی اللَّهِ تُحْشَرُونَ

شهادت، اوج تعالی انسان است. برترین کامیابی، بزرگترین پیروزی، والاترین مقام، بالاترین امتیاز، عظیم‌ترین فوز، رفیع‌ترین مرتبت و عالی‌ترین رتبت و گرانمایه‌ترین درجه، از آن شهدایی است که در راه کمک و همیاری به هم میهنان و هم نوعان خود جان پاکشان را در طبق اخلاص قرار دادند.

دیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران، مردان آسمانی را از دست داد که برای شهادت لحظه شماری می‌کردند و برای دفاع از ایران اسلامی منتظر اشارت بودند.

این غیور مردان بار دیگر برای ملت ایران در حین انجام ماموریت مقدس مردم یاری و خدمت به مردم شریف و عزیز ایران سربلند اسلامی چه سبک بال پرواز کردند.

شهادت جمعی از کارکنان نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در سانحه سقوط هواپیمای باربری ۷۰۷ مُهر تأییدی برای جانثاری، اخلاص و فداکاری آنان برای مردم انقلابی و ولایتمدار ایران اسلامی است.

اینجانب این ضایعه را به فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای (مد ظله العالی)، ارتش ولایتمدار و انقلابی، مردم شریف ایران و خانواده‌های داغدار این شهدا تبریک و تسلیت عرض می‌کنم.»

دریادار حبیب الله سیاری . رئیس ستاد و معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز