خبرگزاری کار ایران

شامگاه امروز؛

ظریف با برهم صالح دیدار کرد

asdasd
کد خبر : ۷۱۵۵۹۰

وزیر امور خارجه شامگاه دوشنبه با رئیس جمهور عراق دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش ایلنا، محمدجواد ظریف، وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران شامگاه دوشنبه با برهم صالح، رئیس‌‌جمهور عراق درخصوص مهمترین موضوعات و مسائل دوجانبه، منطقه‌ای و بین‌المللی دسدار و گفت‌وگو کرد.

وی در این دیدار با اشاره به دیدارهای خود با مقامات عالی و شخصیت‌های سیاسی، اجتماعی و اقتصادی عراقی، مذاکرات صورت گرفته را سازنده و آغازگر فصل نوینی در ارتقا و تحکیم همکاری‌های فیمابین دو ملت و کشور برادر و همسایه ارزیابی کرد.

وزیر امور خارجه با اشاره به همایش اقتصادی مشترک ایران و عراق که مورد استقبال کم‌نظیر جامعه بازرگانان و کارآفرینان دو کشور قرار گرفت، آن را رویدادی مهم در پیشبرد همکاری‌های دوجانبه در زمینه‌های مختلف بین دو کشور برشمرد.

برهم صالح، رئیس جمهور عراق نیز در این دیدار، ضمن اشاره به دیدار گذشته‌اش از تهران و نیز پیشرفت‌های قابل ملاحظه در روابط اقتصادی و بازرگانی دو کشور، از روند جاری و آینده این مناسبات با هدف تقویت پیوندهای دو ملت عراق و ایران ابراز رضایت و خرسندی کرد.

طرفین در این ملاقات درخصوص مسایل منطقه‌‌ای و چگونگی همکاری‌ها و هماهنگی‌های دو کشور در این زمینه تبادل نظر کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز