خبرگزاری کار ایران

سردار سپهر خبر داد؛

جزئیات برگزاری پنجمین همایش مدیریت جهادی/ با روحیه جهادی می‌توانیم مشکلات کشور را حل کنیم

asdasd
کد خبر : ۷۱۵۰۱۰

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین گفت: ما هرگاه در نقاط عطف انقلاب نیاز به یک نگاه محصول محور داشتیم با عمل جهادی مشکلات را حل کردیم و امروز هم که در چهل سالگی انقلاب هستیم، می خواهیم یکی از الگوهای پیشرفت باشیم که این امر بدون مدیریت جهادی امکان پذیر نیست.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، نشست خبری پنجمین همایش سراسری مدیریت جهادی عصر امروز با حضور سردار محمدحسین سپهر برگزار شد.

سردار سپهر در ابتدای این نشست خبری گفت: پنجمین همایش مدیریت جهادی فردا در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما با حضور مدیران جهادی کشور در بخش خصوصی و با حضور شخصیت های لشکری و کشوری برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: انجمن یک انجمن مردمی از مدیران برجسته جهادی و با حضور مدیران جهادی به فعالیت های خود ادامه می دهد.

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین  با اشاره به اهداف انجمن گفت: ترویج فرهنگ جهادی انقلابی در بین مدیران و آحاد کارکنان، شناسایی ظرفیت های بالقوه و بالفعل مدیریت جهادی، تربیت مدیران جهادی به کمک مراکز آموزشی، هم افزایی قوای کشور با عزم ملی و اهداف جهادی، مطالبه گری هایی که در این عرصه بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری است. ما باید این نگاه را دنبال کنیم.

وی ادامه داد: ما با ارائه راهبردهای جهادی به وسیله صاحب نظران،  به الگوهای موفق در عرصه های مختلف فرهنگی، هنری و تجارب جهادی دست پیدا کردیم.

این مقام نظامی تاکید کرد: در همایش فردا دستگاه های دولتی، تعاونی و خصوصی حضور دارند که از ۲۵ مدیر جهادی شناسایی شده تجلیل خواهد شد. تجلیل از خانواده شهدای جهادی و دانشگاه ها از دیگر برنامه های این همایش خواهد بود. 

وی تاکید کرد: این انجمن بر اساس مطالبات و انتظارات مقام معظم رهبری در بحث عزم ملی شکل گرفته و ما  برای حل مشکلات دیپلماسی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی نیاز به مدیریت جهادی داریم. ما هرگاه در نقاط عطف انقلاب نیاز به یک نگاه محصول محور داشتیم با عمل جهادی مشکلات را حل کردیم و امروز هم که در چهل سالگی انقلاب هستیم، می خواهیم یکی از الگوهای پیشرفت باشیم که این امر بدون مدیریت جهادی امکان پذیر نیست.

سردار سپهر در پاسخ به سوالی درباره سخنرانان مراسم فردا تصریح کرد: سخنرانان ما از مسئولان لشکری و کشوری و قوه مقننه خواهند بود.

وی در پاسخ به سوالی در این خصوص که شبهه این وجود دارد که چرا اگر انجمن مردم نهاد است از ظرفیت های سپاه کمک می گیرد گفت: از همه ظرفیت های موجود کشور استفاده می شود. این لباس من هم لباس تفکر انقلابی است و با آن هزاران مشکل را در کشور و انقلاب پشت سر گذاشته ایم و بنده هم تنها نظامی هستم که در هیات امنای این انجمن هستم. من این لباس را لباس شهادت می دانم و سپاه هم به عنوان یک نهاد انقلابی و مردمی است و ما خواهش کردیم که امکان حضور در این مکان فراهم کنند. 

وی ادامه داد: سپاه الان در مناطق محروم فعالیت می کند و ما خیرین را هم می آوریم و امکانات دولتی نداریم و نیازهای مردم را سعی می کنیم برآورده کنیم. سپاه در هر عرصه ای به انقلاب کمک می کند. ما ممکن است به مدرسه، مسجد یا نهادی در محله زندگی خود هم کمک کنیم اما این به آن معنا نیست که آن مدرسه متعلق به سپاه است. 

وی در پاسخ به سوالی درباره تعداد اعصای انجمن و چگونگی عضویت در انجمن گفت: تمام مدیران بخش های دولتی و خصوصی به عنوان شخص حقیقی انجمن هستند. ما هیچ نوع عضویت سازمانی را نمی پذیریم و اشخاص حقیقی می توانند عضو باشد. کسانی که دعوت می شوند حق شرکت در انجمن را پرداخت می کنند. ما از وزیر  تا مدیر یک مزرعه در کشور عضو داریم. ما تعدادی هم اعضای فعال داریم حدود ۱۰هزار عضو و ده ها هزار عضو نیمه فعال و غیر فعال داریم.

وی در پاسخ به سوالی  درباره تربیت مدیران جهادی گفت: در دانشکده های مدیریت ما دوره ای به نام تربیت مدیران جهادی یا سرفصل هایی وجود ندارد ما با کمک اساتید و دانشجویان تعاملی کردیم تا مبانی و سرفصل های دوره های عرضی و طولی مدیریت جهادی را نوشته اند تا در اختیار دانشگاه ها قرار دهیم.

وی در پاسخ به این سوال که پرداخت حق عضویت توسط مدیران آیا در انتخاب آنها به عنوان مدیر جهادی هم اثر دارد یا خیر گفت: تنها آن کارکردهای ظاهری مدیر مدنظر نیست بلکه همه ویژگی های یک مدیر جهادی مدنظر قرار دارد. ما اگر روحیه جهادی داشته باشیم مشکلات کشور را حل می کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز