خبرگزاری کار ایران

غیب‌پرور:

رمز بقای انقلاب اسلامی، رفتار قرآنی در جامعه است

asdasd
کد خبر : ۷۱۴۸۴۷

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: با توجه به ظرفیت عظیم موجود در جامعه اسلامی باید پاسخ‌گو باشیم که تا چه حد پیش رفته‌ایم و چقدر راه پیش رو داریم. با توجه به نیروهای انسانی مؤمن و انقلابی در حال حاضر دچار کم‌کاری‌هایی در این حوزه هستیم که باید این کم‌کاری‌ها رفع و از این ظرفیت استفاده کنیم.

به گزارش ایلنا، سردار غلامحسین غیب‌پرور رئیس سازمان بسیج مستضعفین در نشست بررسی برنامه‌های قرآنی سازمان بسیج با اشاره به ظرفیت عظیم این سازمان در همه زمینه‌ها، گفت: بسیج مانند یک اقیانوس است که نه‌تنها در مسائل فرهنگی و قرآنی بلکه در هر حوزه که انقلاب اسلامی نیاز دارد، می‌تواند حل‌کننده مسائل و مشکلات باشد. در مسیر جریان‌سازی فرهنگ قرآنی در بسیج تلاش‌های خوبی صورت گرفته، ولی فاصله تا شرایط مطلوب زیاد است.

وی ادامه داد: با توجه به ظرفیت عظیم موجود در جامعه اسلامی باید پاسخ‌گو باشیم که تا چه حد پیش رفته‌ایم و چقدر راه پیش رو داریم. با توجه به نیروهای انسانی مؤمن و انقلابی در حال حاضر دچار کم‌کاری‌هایی در این حوزه هستیم که باید این کم‌کاری‌ها رفع و از این ظرفیت استفاده کنیم. رفتار قرآنی رمز بقای انقلاب اسلامی است.

این مقام نظامی تصریح کرد: متأسفانه عقب‌افتادگی در حوزه قرآن زیاد است و باید باور کنیم که رمز بقای انقلاب اسلامی رفتار قرآنی در جامعه است و در این صورت است که می‌توانیم عقب‌ماندگی‌ها را جبران کنیم. عظمت قرآن بسیار فراتر از هیمنه دشمن است. آیا نباید تصور کنیم که هیمنه دشمن عظیم است؟ خیر. بلکه عظمت قرآن یک چیز دیگری است و اشکالات موجود بخاطر کم‌کاری‌هاست.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین ضمن اشاره به لزوم جریان‌سازی در حوزه قرآن کریم گفت: باید برای جریان‌سازی قرآنی در بسیج از همه اندیشمندان، فرهیختگان، اساتید و دغدغه‌مندان قرآنی دعوت کنیم که بیایید تا یک جریان قرآنی بزرگ را در کشور ایجاد کنیم.

سردار غیب پرور به اهمیت موضوع حفظ قرآن اشاره کرد و افزود: حفظ قرآن برای ما بسیار اولویت دارد و بسیج به دنبال تربیت حافظان قرآن مؤمن انقلابی است. اگر انقلاب اسلامی بخواهد به حیات مبارکش ادامه دهد، راهی نداریم جز اینکه تربیت قرآنی شکل بگیرد و حفظ قرآن راهی برای رسیدن به این امر است.

این مقام نظامی تاکید کرد: هم‌اکنون با توجه به اقدامات صورت گرفته در مجموعه دارالقرآن بسیج ما نیاز به یک برنامه متقن و دقیق برای آینده با اهداف مشخص و سال به سال در حوزه قرآن، نهج‌البلاغه و صحیفه سجادیه به عنوان ارکان اصلی هستیم و این اتفاق از باقیات الصالحات بسیج خواهد بود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز