خبرگزاری کار ایران

محسن رضایی:

ما با عمل انقلابی و جهادی امریکا را در حوزه دفاع و امنیت کنار زدیم

asdasd
کد خبر : ۷۱۳۶۳۵

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام تاکید کرد: ما با عمل انقلابی و جهادی امریکا را در حوزه دفاع و امنیت کنار زدیم و امروز دستاوردهای موشکی و اقتدار دفاعی ما زبانزد دوست و دشمن است اما در حوزه های اقتصاد و فرهنگ متاسفانه هنوز هم با چالش‌ها و مشکلاتی مواجهیم و تا زمانی که با الگوهای بومی و مبتنی بر مبانی اسلامی خود عمل نکنیم و امریکا را از این صحنه‌ها خارج نکنیم به رشد و شکوفایی نخواهیم رسید.

به گزارش ایلنا، محسن رضایی صبح امروز در دومین روز برگزاری همایش تبیین دستاوردهای ۴۰ ساله انقلاب اسلامی گفت: برخی ارکان یک جامعه مانند تابلوهایی هستند که اگر بازآفرینی و بازنمایی نشوند منجر به ایجاد شبهه، تردید و گم کردن راه و مسیر خواهند شد و دوران باشکوه و عزت آفرین دفاع مقدس، انقلاب اسلامی و موضوع ولایت فقیه از جمله این ارکان به شمار می روند.

وی افزود: نسل پرشور و جدید که از ذهنیت تاریخی نسل قبل برخوردار نیست به این هدایتگری نیاز داشته و چهل سالگی انقلاب اسلامی بهترین فرصت برای تبیین و بازنمایی دستاوردهای این انقلاب شکوهمند و الهام‌بخش است.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با یادآوری خباثت و توطئه های استکبار جهانی علیه انقلاب اسلامی، امریکا را منشا چالش‌ها علیه ملت ایران برشمرد و اظهار داشت: در چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی تقابل انقلاب اسلامی و امریکا به یکی از مهمترین مقاطع خود رسیده و ۲۲ بهمن امسال فرصت مناسبی است تا پاسخی محکم به همه کینه‌توزی های امریکا و سردمداران آن داده شود.

رضایی با بیان اینکه با گذشت چهار دهه از انقلاب اسلامی تقریباً در تمامی زمینه ها پیشرفت داشته‌‌ایم، تصریح کرد: در برخی ابعاد پیشرفت‌ها شگرف و در برخی حوزه‌ها در حد انتظار نبوده است؛ در هر صحنه‌ای که امریکا را کنار زده و انقلابی عمل کردیم نتایج معجزه‌‌گون و بسیار امید بخش و در هر حوزه‌‌ای که به توان و ظرفیت های داخل کم توجه بوده ایم هنوز هم با مشکلات و موانعی روبرو هستیم.

وی ادامه داد: ما با عمل انقلابی و جهادی امریکا را در حوزه دفاع و امنیت کنار زدیم و امروز دستاوردهای موشکی و اقتدار دفاعی ما زبانزد دوست و دشمن است اما در حوزه های اقتصاد و فرهنگ متاسفانه هنوز هم با چالش‌ها و مشکلاتی مواجهیم و تا زمانی که با الگوهای بومی و مبتنی بر مبانی اسلامی خود عمل نکنیم و امریکا را از این صحنه‌ها خارج نکنیم به رشد و شکوفایی نخواهیم رسید.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه دشمنان ما امروز درصدد تضعیف روحیه مقاومت، ایثار و شهادت‌‌طلبی نزد ملت ایران و خاموش کردن این تصاویر نورانی و الهام‌‌بخش هستند، بر ضرورت شناخت دقیق و عدم اعتماد به دشمن و پرهیز از ساده‌‌اندیشی و ساده‌‌‌انگاری تأکید کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز