خبرگزاری کار ایران

دلنوشته عارف در دومین سالگرد ارتحال رئیس فقید مجمع تشخیص:

نگاه فراجناحی آیت‌الله هاشمی باعث هم‌افزایی در بین نیروهای انقلاب می‌شد/ ایشان همیشه محل مشاوره اصلاح‌طلبان بودند

asdasd
کد خبر : ۷۱۳۵۳۷

محمدرضا عارف در دومین سالگرد ارتحال آیت الله هاشمی رفسنجانی در یادداشت اینستاگرامی ضمن گرامی داشت یاد و خاطره این یار دیرین امام و رهبری تاکید کرد: سبک مدیریتی آیت الله هاشمی باید الگویی برای مسئولان به ویژه مدیران جوان باشد.

 

به گزارش ایلنا، متن این یادداشت به شرح زیر است:

در حالی که دو سال از رحلت آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی می‌گذرد، حقیقتا خلاء وجودی ایشان برای جامعه احساس می‌شود. در دوران‌ مختلف که افتخار همکاری با ایشان را داشتم نگاه فراجناحی‌شان در اداره مسئولیت‌های کلانی که برعهده داشتند، بسیار حائز اهمیت بود و باعث هم‌افزایی در بین نیروهای انقلاب می‌شد. سبک مدیریتی ایشان می‌تواند الگوی مناسبی برای مسئولان به ویژه مدیران جوان باشد.

آیت‌‌‌‌الله هاشمی اگرچه از جمله شخصیت‌های برجسته فراجناحی به حساب می‌آمدند اما همیشه محل مشاوره جریان اصلاحات و اصلاح‌طلبان بودند. 

یاد و خاطره این یار دیرین امام و رهبری گرامی باد. برای همسر محترم آیت‌‌‌‌الله هاشمی سرکار خانم عفت مرعشی که یار و همراه باوفای ایشان بودند سلامتی آرزو می کنم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز