خبرگزاری کار ایران

علوی در تذکری:

کردستان بدترین وضعیت را در تورم نقطه به نقطه خانوارهای روستایی دارد

asdasd
کد خبر : ۷۱۳۴۸۹

نماینده مردم سنندج، دیواندره در مجلس گفت: کردستان برای سومین ماه متوالی بدترین وضعیت را در تورم نقطه به نقطه خانوارهای روستایی داشته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، سیداحسن علوی  در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود به رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه اظهار داشت: طبق مندرجات جدول شماره (۱۰) سهم اعتبارات استان کردستان در تصویب کلان بودجه استانی سال ۹۸ در بخش اعتبارات هزینه‌ای از ۲.۸ درصد سال ۹۷ به ۲.۶۳ درصد در سال ۹۸ کاهش یافته است.

نماینده مردم سنندج، دیواندره در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در سال ۹۸ رشد اعتبارات هزینه‌ای کشور ۳۲.۵۱ درصد بوده در حالی که برای کردستان ۲۴ درصد افزایش پیش بینی شده است، در بحث تملک دارایی سرمایه ای کردستان از ۳.۱ درصد در سال ۹۷ به ۲.۹۳ در سال ۹۸ کاهش یافته است.

وی افزود: کردستان برای سومین ماه متوالی بدترین وضعیت را در تورم نقطه به نقطه خانوارهای روستایی داشته است، تا کی این تبعیض باید ادامه داشته باشد؟

نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در تذکر به وزیر ارتباطات گفت: مشکلات حوزه ارتباطات در استان کردستان و عدم پوشش در حوزه تلفن همراه و اینترنت همواره مطرح شده اما بهبودی حاصل نشده و همین امر تبدیل به عامل نارضایتی شده است.

علوی در تذکر به وزیر راه و شهرسازی گفت: پروازهای فرودگاه سنندج وضعیت اسفباری دارد ولی هنوز تصمیم مناسبی اتخاذ نشده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز