خبرگزاری کار ایران

بنیاد شهید مکلف به پرداخت بیمه تکمیلی ایثارگران شد

asdasd
کد خبر : ۷۱۳۳۵۲

بررسی طرح اصلاح ماده ۱۳ قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران امروز در دستور کار مجلس قرار گرفت و کلیات آن تصویب شد.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی بررسی طرح اصلاح ماده ۱۳ قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران در دستور کار قرار گرفت.

بر این اساس کلیات این طرح با ۱۷۳ رای موافق، ۱۴ رای مخالف و ۷ رای ممتنع از مجموع ۲۱۶ نماینده حاضر در جلسه علنی به تصویب رسید.

در ماده واحده این طرح آمده است که بندهای الف و ب ماده ۱۳ قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگان با اصلاحات و الحاقات بعدی به شرح زیر اصلاح می شود:

۱-در بند الف پس از عبارت «هر ساله» عبارت «بر اساس تعداد و سرانه» و بعد از عبارت «بودجه سنواتی» عبارت «به صورت صددرصد تخصیص یافته» اضافه می شود و تبصره های یک تا چهار آن حذف می شود.

همچنین بر اساس مصوبه مجلس بند ب این طرح به شرح زیر اصلاح می شود که بر اساس آن با اجرای حکم این ماده خدمات بهداشتی و بیمه درمانی مکمل آزادگان، جانبازان، ایثارگران شاغل و غیرشاغل، بازنشسته و والدین، همسران و فرزندان شهدا و افراد تحت تکفل آنها، بر عهده بنیاد شهید و امور ایثارگران است.

تعهدات دستگاه های اجرایی و بیمه های ذیربط در این خصوص از تاریخ ۹۷.۸.۱ تا زمان تصویب این قانون و تا پایان سال ۹۷ به بنیاد شهید و امور ایثارگران منتقل میشود.

اجرای احکام این ماده مانع ارائه خدمات بیمه درمان تکمیلی توسط دستگاه های اجرایی ذیربط به کارکنان شاغل موضوع این ماده نیست. این قانون از تاریخ تصویب لازم الاجراست.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز