خبرگزاری کار ایران

آیت‌الله نوری همدانی:

اسرائیل منشاء همه فتنه‌ها در جهان است

asdasd
کد خبر : ۷۱۲۵۸۱

آیت الله نوری همدانی گفت:‌رکن انقلاب اسلامی ایران مردم، اسلام و ولایت فقیه است و باید برای حفظ آنها تلاش کرد.

به گزارش ایلنا، آیت الله نوری همدانی پیش از ظهر امروز در دیدار جمعی از طلاب و روحانیون به مناسبت ۱۹ دی ماه، گفت: حوزه علمیه قم همیشه برای تداوم اسلام و انقلاب در میدان بوده و در همین حوزه بزرگان زیادی تربیت شدند و برای نشر آموز های دینی تلاش فراوان کردند.

این مرجع تقلید افزود: بعد از تقابل شدید بین امام راحل و دشمن، اتفاقات زیادی ایجاد شده است که از جمله آن پیروزی انقلاب اسلامی در ایران بوده است.

وی  بیان داشت: معتقدیم تقابل حق و باطل ابدی است و برای همین لازم است برای تقابل آمادگی لازم را حفظ کرد.

 این مرجع تقلید افزود: باطل مانند کف روی آب است که براساس آیات قرآن از بین خواهد رفت و حق ماندگار است، در آن سال ۵۶ در تجمع مردم، همین آیه را خواندم و در ادامه به اهداف و برنامه های اسرائیل و آمریکا برای از بین بردن اسلام پرداختم و گفتم همه مشکلات درجامعه اسلامی به خاطر اسرائیل و امریکا است.

آیت الله نوری همدانی گفت: نکته دیگر که در آن تجمع اشاره کردم  قیام امام راحل بود، مردم هم حمایت کردند و در ادامه این تجمع با حضور عوامل رژیم رنگ خون به خود گرفت، افراد زیادی کشته شدند.                       

 وی بیان داشت: با این حرکت، شهرهای دیگر بیدار شدند و به قیام قم اضافه شدند و نهایتا به بهمن ۵۷ رسید و انقلاب پیروز شد.

 آیت الله نوری همدانی افزود: رکن انقلاب اسلامی مردم، اسلام و ولایت فقیه است و باید برای حفظ این ارکان تلاش کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز