خبرگزاری کار ایران

یوسف نژاد قرائت کرد:

تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور

asdasd
کد خبر : ۷۱۲۰۲۷

یک عضو هیات رئیسه امروز در نشست علنی مجلس تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور را قرائت کرد.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، علی‌اصغر یوسف‌نژاد در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور را به شرح زیر قرائت کرد.

- مجتبی ذوالنوری نماینده قم به رئیس جمهور: به دستور دولت بنیاد شهید از پرداخت حق بیمه تکمیلی جانبازان منع شده و زندگی بسیاری از آنها در حال فروپاشی است لذا هرچه زودتر نسبت به تأمین و پرداخت بیمه تکمیلی جانبازان ازسوی بنیاد شهید اقدام کنید.

- علی ابراهیمی نماینده شازند به وزیر کشاورزی در خصوص عدم تأمین نهاده ها از جمله ذرت و سویا برای مرغداران و اینکه نقش شرکت پشتیبانی امور دام در این باره چیست که وظیفه خود را در این مواقع به خوبی انجام نمی دهند.

- شمس الله شریعت نژاد نماینده تنکابن به وزیر دادگستری: با وجود دریافت صد در صدی هزینه دادرسی از مردم چرا حق و حقوق شوراهای حل اختلاف به درستی دریافت نمی شود.

- محمد عزیزی نماینده ابهر به وزیر نفت: دلیل عدم جابجایی لوله گاز از وسط شهرهای خرمدره و ابهر که باعث مشکل برای مردم شده چیست همچنین تذکر این نماینده به وزیر راه و شهرسازی درباره آن بخش از حوزه انتخابیه که فاقد جاده آسفالت است و به رئیس جمهور درخصوص مشکلات میراث فرهنگی که در شهر خرمدره لاینحل مانده است.

- جبار کوچکی نژاد نماینده رشت به وزیر بهداشت: چرا بیمارستان ها و داروخانه های خصوصی چندین ماه بدهی آنها پرداخت نمی شود و تذکر به وزیر کار: چرا بدهی بیمارستان های خصوصی پرداخت نمی شود.

- علی اکبری نماینده شیراز به وزرای کشاورزی و اقتصاد: چرا بر واردات، ترخیص و توزیع نهاده های تولید، نظارت مسئولان صورت نمی گیرد که واردات و سوداگرای و تعلل آنها در ترخیص، تولیدکنندگان را دچار خسارت کرده است.

- نظر افضلی نماینده نهبندان به وزیر راه: متأسفانه در ۱۵ دی ماه سال جاری، تعداد سه مورد تصادف در مسیر جاده نهبندان و سربیشه رخ داده که ۸ تن از هموطنان جان خود را از دست داده اند لذا باید برای احداث باند دوم جاده این منطقه تسریع شود.

- شهاب نادری نماینده اورامانات به وزیر نفت: علت عدم گازرسانی به این منطقه و بی توجهی به مناطق زلزله زده چیست و تذکر به وزیر راه: بی توجهی به پیگیری پروژه ۲۰۱۶ واحدی ستارگان ماندگار کرمانشاه که متعلق به ۱۸۰۰ خانواده های پاسدار، ایثارگر و جانبازان کشور است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز