خبرگزاری کار ایران

ناصری‌نژاد در گفت‌و‌گو با ایلنا:

مجمع تشخیص بررسی کند که سند چشم‌انداز بیست ساله را به کجا رساندیم

asdasd
کد خبر : ۷۱۰۹۸۸

یک نماینده اصولگرای مجلس گفت: مجمع باید کمک کند آن‌جاهایی که باید اصلاح شود آن اصلاح صورت بگیرد. اشکالی که امروزه در کشور وجود دارد این است که ما برنامه‌‌ریزی‌‌های کوتاه‌مدت و بلندمدت مثل لایحه بودجه، برنامه‌‌های پنج ساله و سند چشم‌اندار را انجام می‌دهیم اما بررسی نمی‌کنیم که در اجرای این برنامه‌ها چقدر پیشرفت کردیم.

مجید ناصری‌نژاد در گفت‌و‌گو با خبرنگار سیاسی ایلنا، درباره نقش مجمع تشخیص مصلحت نظام در کشور اظهار کرد:‌ مجمع تشخیص مصلحت نظام باید در این شرایط در اجرای سیاست‌های کلی نظام کمک کند و با توجه به سند چشم‌انداز بیست ساله که ما واقعا الان نزدیک به اواخر آن هستیم باید بررسی کنند که این سند را به کجا رساندیم و در چه مرحله‌ای هستیم و چه قصوری صورت گرفته است. 

وی ادامه داد:‌ مجمع باید کمک کند آن‌جاهایی که باید اصلاح شود و اصلاح صورت بگیرد. اشکالی که امروزه در کشور وجود دارد این است که ما برنامه‌‌ریزی‌‌های کوتاه‌مدت و بلندمدت مثل لایحه بودجه، برنامه‌‌های پنج ساله و سند چشم‌اندار را انجام می‌دهیم اما بررسی نمی‌کنیم که در اجرای این برنامه‌ها چقدر پیشرفت کردیم و اگر پسرفت و توقفی هست، بررسی نمی‌کنیم که چرا این اتفاق افتاده است تا با عاملان آن برخورد کنیم و آن‌ها را بازخواست کنیم.

این نماینده اصولگرای مجلس دهم عنوان کرد:‌ مجمع تشخیص مصلحت نظام یک رکن اساسی این کار است. اصل کار مجمع اعمال سیاست‌های کلی و اجرای آن‌ها و نظارت بر اجرای آن‌هاست. به این معنا که مجمع باید همواره دنبال کند که این سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری و سیاست‌‌های کلی نظام و برنامه‌های چشم‌انداز چقدر عملی شده و چقدر پیشرفت داشته و اگر پیشرفت نداشته؛ چرا؟

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز