خبرگزاری کار ایران

تحصن نماینده میانه مقابل جایگاه هیات رئیسه/ تلاش نمایندگان برای بازگشت فرمند به جایگاهش

asdasd
کد خبر : ۷۱۰۳۸۱

نماینده مردم میانه امروز در صحن علنی مجلس دوباره در مقابل جایگاه هیئت رئیسه ایستاد و تحصن کرد.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، فردین فرمند نماینده مردم میانه امروز در صحن علنی مجلس دوباره در مقابل جایگاه هیئت رئیسه ایستاد و تحصن کرد.

بر این اساس هدایت الله خادمی، متن کتاب قانون اساسی را در دست دارد و هنگام رای‌گیری‌ها به صندلی خود رفته رای خود را می‌دهد و دوباره مقابل جایگاه هیئت رئیسه باز می‌گردد.

تعدادی از نمایندگان از جمله هدایت الله خادمی نماینده ایذه، بهروز بنیادی نماینده کاشمر، سیدمحمد جواد ابطحی نماینده خمینی‌شهر، حسن نوروزی نماینده رباط کریم، محمدعلی وکلیلی نماینده تهران و ... سعی در جلب رضایت فردین فرمند دارند اما به نظر می‌رسد این نماینده متحصن حرفی را به آنها می‌زند که این نمایندگان قانع می‌شوند و به صندلی خود بازمی‌گردند. تلاش نمایندگان برای پایان دادن به تحصن فردین فرمند ادامه دارد.

هدایت‌الله خادمی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی ایلنا، درباره علت تحصن این نماینده گفت: آقای فرمند به وضعیت کشور از نظر اقتصادی اعتراض دارد و آن را وضعیت مناسبی نمی‌داند.

وی ادامه داد: این نماینده تاکید دارد که لایحه بودجه سال بعد جوابگوی کشور نیست و خواستار این است که مجلس جلسه غیرعلنی تشکیل دهد تا راه حلی برای بررسی مشکلات اقتصادی کشور و لایحه بودجه سال بعد یافت شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز