خبرگزاری کار ایران

نقوی حسینی به ایلنا خبر داد؛

بررسی بودجه وزارت اطلاعات در جلسه امروز کمیسیون امنیت ملی

asdasd
کد خبر : ۷۱۰۲۵۰

یک نماینده مجلس گفت: وزیر و معاونان وزارت اطلاعات پیشنهاداتی را ارائه دادند تا کمیسیون تلاش کند تا حد امکان این خواسته‌ها را تامین کند.

سیدحسین نقوی حسینی در گفت‌و‌گو با خبرنگار سیاسی ایلنا، درباره جلسه امروز کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی گفت: جلسه امروز این کمیسیون به بررسی بودجه وزارت اطلاعات اختصاص داشت که آقای علوی و معاونان ایشان در حوزه بودجه دراین جلسه حضور داشتند.

وی با بیان اینکه علوی و معاونان ایشان توضیحات مفصلی درباره بودجه این وزارتخانه ارائه دادند، اظهار کرد: در این میان مسائل و مشکلات این وزارت‌خانه هم در حوزه کاری مطرح شد و اعتبارات هم مورد بررسی قرار گرفت. وزیر و معاونان وزارت اطلاعات پیشنهاداتی را ارائه دادند تا کمیسیون تلاش کند تا حد امکان این خواسته‌ها را تامین کند.

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی با تاکید بر اینکه سربازان گمنام امام زمان(عج) تهدیدات علیه کشور را همواره خنثی کرده‌اند، تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران امروز یکی از امن‌ترین کشور‌های منطقه است. این نیروهای مومن همواره تلاش می‌کنند که مردم در امنیت و آسایش باشند.

نقوی حسینی یادآور شد: وزارت اطلاعات در این جلسه مشکلاتشان را بیان کردند، یکی از موضوعات مطرح شده بحث صندوق‌ بازنشستگی برای کارکنان این وزارت‌خانه بود چراکه این صندوق نسبت به صندوق‌های دیگر جوان است و در دهه هشتاد ایجاد شد. وزارت اطلاعات هم از آن نهادهایی بود که قانون منع به‌کارگیری بازنشستگان را طبق ضوابط به اجرا درآورد و هم‌اکنون باید پاسخگوی حقوق بازنشستگان از این این صندوق باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز