خبرگزاری کار ایران

با انتشار ویدئویی مطرح شد؛

دفاع ترامپ از تصمیم «خروج از برجام» در پیام تبریک سال نو

asdasd
کد خبر : ۷۱۰۰۱۶

دونالد ترامپ در پیام تبریک سال نو از تصمیمش برای خروج از برجام دفاع کرد.

به گزارش ایلنا؛ دونالد ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا همزمان با آغاز سال نو میلادی با انتشار پیام ویدئویی ضمن تبریک سال نو و آرزوی سالی خوب برای هم‌وطنانش از دستاوردهای سیاسی و سیاست خارجی خود در دو سال گذشته دفاع کرد.

رئیس‌جمهور آمریکا در این پیام تصویری به مناسبت تبریک سال نو میلادی درباره مسائل داخلی و بین‌المللی سخن گفت و از تصمیمات خود در حوزه سیاست خارجی مانند خروج از برجام، خروج از سوریه و انتقال سفارت آمریکا در رژیم صهیونیستی به بیت‌المقدس دفاع کرده است.

ترامپ در این پیام گفت: من در مقابل اتاق ریاست‌جمهوری خود در کاخ سفید ایستاده‌ام و عمیقا برای همه  شما آرزو می‌کنم که سال خیلی خوبی داشته باشید و می‌دانم که این اتفاق می‌افتد و سال خیلی خوبی  خواهید داشت، اما این را می‌دانم که حتما سال پیچیده‌ای در پیش داریم، می‌دانم برخی می‌خواهند وضعیت را بیش از چیزی که هست پیچیده و سخت کنند، اما به شما با اطمینان می‌دهم و اعلام می‌کنم برای شما تلاش می‌کنم.

وی مدعی شد: تاکنون دولتی مثل دولت من نبوده که در مدت دو سال این چنین اقدامات مهمی انجام داده باشد و من با تمام وجود به این موضوع افتخار می‌کنم، بدانید که اقتصاد ما در یک شرایط عالی به سر می‌برد، برای اولین بار است که بعد از سال‌های متوالی و طولانی، دستمزدها در حال افزایش است و مردم درآمد بیشتری دارند و آنها فقط یک کار را انجام می‌دهند و مجبور نیستند دو یا حتی سه شغل داشته باشند.

ترامپ در ادامه از حصول توافقات اقتصادی  با کشورهای مکزیک و کانادا صحبت کرد.

وی همچنین مدعی شد که توانسته است به قرارداد وحشتناک هسته‌ای با ایران پایان دهد و از آن خارج شود ترامپ خروج از برجام را امتیازی مثبت برای خود دانست و همچنین در حوزه سیاست خارجی نسبت به آینده روابط آمریکا و کره شمالی ابراز امیدواری کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز