خبرگزاری کار ایران

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح:

مبارزه با قاچاق مطالبه مقام معظم رهبری است

asdasd
کد خبر : ۷۰۹۴۲۸

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح ، مبارزه با قاچاق را مطالبه رهبری و ناجا را پرچمدار مبارزه با این پدیده شوم عنوان کرد.

به گزارش ایلنا، سرلشکر محمدحسین باقری درجلسه جمع بندی ارزیابی و نظارت عالی ستاد کل نیروهای مسلح از فرماندهی انتظامی هرمزگان، اظهارداشت: مردم ایران اسلامی در ۹ دیماه با بصیرت و آگاهی به خوبی احساس کردند، نظام به حضورشان در صحنه نیاز دارد بنابراین با حضورشان آتش فتنه گران را خاموش کردند.

وی با بیان اینکه نیروی انتظامی در شرایط کنونی مسئولیت سنگینی همچون برقراری امنیت را بر عهده دارد، افزود: امنیت و آرامش جزو اولویت اول حکومت ها است، در نظام اسلامی که یک نظام سربلند جبهه حق علیه باطل است تهدیدات قابل قیاس با بقیه نیست و این امر اهمیت کار ناجا را دوچندان می کند.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به اینکه وظیفه ما جهاد و تلاش شبانه روزی برای خدمت به نظام و پاسداری از خون شهداست که این مسئولیت سنگینی است، گفت: شرط نصرت الهی این است که ما در راه خدا مخلصانه عمل کنیم و آنچه در توان داریم، به کار گیریم.

سرلشکر باقری با اذعان به اینکه ایران اسلامی با همه عداوت و توطئه افکنی دشمنان و معاندان، بحمداله سربلند مسیر آرمانی اش را طی می کند، اظهار داشت: امنیت حاکم بر کشور با تلاش مجموعه نظامی و انتظامی محقق شده است.

وی با تاکید بر اینکه برداشت ستاد کل از ناجا مثبت است و نیروی انتظامی طی سالیان اخیر رو به رشد و ارتقاء است، گفت: برخی نیروها تجهیزات محور اند اما ناجا، نیرویی است که بیش از همه به نیروی انسانی متکی است.

سرلشکر باقری با بیان اینکه باید در جذب نیروی انسانی دقت شود و افراد متدین، متعهد، اصیل، معتقد و گوش به فرمان ولایت جذب بدنه ناجا شوند، تصریح کرد: آموزش، نگهداشت و صیانت از نیروهای انسانی در ناجا مورد تاکید است؛ همچنین آموزش و تربیت دو بازوی ارتقاء توان نیروی انسانی است.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح به ماموریت متعدد نیروی انتظامی اشاره و بیان کرد: صحنه هایی که ناجا در آن وارد عمل می شود بسیار سخت و حساس است .

سرلشکر باقری در خاتمه گفت: مبارزه با قاچاق از مطالبات مهم مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و نیروی انتظامی پرچمدار مبارزه با این پدیده شوم است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز