خبرگزاری کار ایران

نیکفر لیالستانی در گفت‌وگو با ایلنا:

استعفای قاضی‌زاده هاشمی شفاهی بوده است/ بودجه هلال احمر در کمیسیون بهداشت بررسی شد

asdasd
کد خبر : ۷۰۹۳۴۱

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: وزیر به صورت شفاهی و کاملا جدی درباره استعفایش با دولت صحبت کرده است که اگر وضع اعتبارات بخواهد به این نحو باشد، استعفا می‌دهد.

ذبیح نیکفر لیالستانی در گفت‌و‌گو با خبرنگار سیاسی ایلنا، درباره جلسه امروز کمیسیون بهداشت اظهار کرد: این جلسه به موضوعاتی از قبیل مباحث مربوط به دارو و بحث اعتبارات در این زمینه و همچینی موضوعات مربوط به هلال احمر اختصاص داشت که موضوعاتی از این دست در گذشته هم در این کمیسیون مورد بررسی قرار گرفته است. در حوزه دارو گزارشی نیز ارائه شد. درمورد هلال احمر نیز با حضور آقای پیوندی موضوع بودجه هلال احمر بررسی شد.

این عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس تصریح کرد: دستگاه‌های اجرایی در این جلسات شرکت می‌کنند و نظرات و دیدگاه‌های خود را نسبت به موضوعات مطرح شده بیان می‌کنند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا در جلسه امروز کمیسیون بهداشت درباره استعفای وزیر بهداشت صحبتی به میان آمد یا نه؟، گفت:‌ استعفای قاضی‌زاده هاشمی وزیر بهداشت و درمان به طور رسمی در جلسه امروز مطرح نشد اما آقای وزیر به‌ هر حال نگران اعتبارات بخش درمان و سلامت است.

نیکفر لیالستانی در پاسخ به سوال دیگری که آیا این استعفا به صورت کتبی به دولت تقدیم شده است؟، گفت: تا آنجایی که بنده اطلاع دارم وزیر به صورت شفاهی و کاملا جدی درباره این استعفا با دولت صحبت کرده است که اگر وضع اعتبارات بخواهد به این نحو باشد، استعفا می‌دهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز