خبرگزاری کار ایران

با رای موافق نمایندگان؛

لایحه تشکیل سازمان صنایع دریایی نیروهای مسلح اصلاح شد

asdasd
کد خبر : ۷۰۸۹۷۸

دو ماده از لایحه تشکیل سازمان صنایع دریایی نیروهای مسلح با رای موافق نمایندگان اصلاح شد.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، نمایندگان در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی گزارش شور دوم کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در رابطه با اصلاح مواد ۴ و ۵ لایحه تشکیل سازمان صنایع دریایی نیروهای مسلح موافقت کردند.

نمایندگان با ماده ۴ این لایحه با ۱۸۵ رأی موافق، ۶ رأی ممتنع و ۶ رأی مخالف از مجموع ۲۳۹ نماینده حاضر در جلسه موافقت کردند.  

بر اساس ماده ۴ اصلاح شده لایحه مذکور؛ امور مالیاتی سازمان مطابق بند ۱۴ ماده ۹۱ قانون مالیات های مستقیم مصوب ۳ اسفند ۱۳۶۶ با اصلاحات و الحاقات بعدی و بند ۱۷ ماده ۱۲ قانون مالیات بر ارزش افزوده مصوب ۲ خرداد ۱۳۸۷ با اصلاحات و الحاقات بعدی می باشد.

همچنین در ادامه نمایندگان با ماده ۵ این لایحه با ۱۸۵ رأی موافق، ۱۰ رأی ممتنع و ۷ رأی مخالف از مجموع ۲۴۳ نماینده حاضر در جلسه موافقت کردند.  

همچنین در ماده ۵ اصلاح شده این لایحه آمده است؛ سازمان در چارچوب قانون بودجه سالانه کل کشور از اعتبارات بنیه دفاعی، حسب برنامه و ماموریت های ابلاغی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح برخوردار می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز