خبرگزاری کار ایران

مجمع انجمن اسلامی جامعه پزشکی ایران ۱۴ دی برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۷۰۸۸۵۴

مجمع انجمن اسلامی جامعه پزشکی ایران در تاریخ جمعه ۱۴ دی از ساعت ۸ صبح تا ۱۶ عصر در سالن اجلاس سران با حضور اعضای انجمن و شخصیت های سیاسی و اجرایی و دبیران احزاب و تشکل‌های اصلاح‌طلب برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، هادی عبداللهی عضو شورای مرکزی و دبیر بیست و ششمین مجمع انجمن اسلامی جامعه پزشکی ایران با اعلام اینکه مجمع انجمن در تاریخ جمعه ۱۴ دی از ساعت ۸ صبح تا ۱۶ عصر در سالن اجلاس سران با حضور اعضای انجمن و شخصیت‌های سیاسی و اجرایی و دبیران احزاب و تشکل های  اصلاح طلب  برگزار می‌شود.

دبیر بیست و ششمین مجمع انجمن اسلامی جامعه پزشکی ایران در تشریح برنامه‌ها افزود: ابتدا برنامه افتتاحیه از ساعت ۸ با تلاوت قران و سرود جمهوری اسلامی شروع میشود و سپس دبیرکل محترم  انجمن  جناب محمدرضا ظفرقندی گزارش سالیانه انجمن را ارائه خواهند داد، در ادامه یکی از شخصیت‌های سیاسی کشور سخنرانی خواهند کرد و در ادامه مراسم افتتاحیه مراسم یادمان مرحوم سید تقی نوربخش عضو سابق شورای مرکزی انجمن و  مدیرعامل فقید تامین اجتماعی کشور برگزار می‌شود

هادی عبداللهی افزود: در ادامه و پس از برنامه افتتاحیه، با حضور اعضاء انجمن با توجه به قانون جدید احزاب و ارائه اساسنامه اعلامی و الگو از طرف وزارت کشور به احزاب و تشکل‌ها به این جهت اساسنامه انجمن  بررسی و تصویب اساسنامه جدید توسط مجمع با حضور  نماینده  وزارت کشور و کمیسیون ماده ده احزاب  ، صورت میگیرد .

پس از آن از ساعت ۱۱ صبح پنل سیاسی اقتصادی با موضوع چشم انداز سیاسی و اقتصادی  ایران تا ۱۴۰۰ با حضور سه تن از شخصیت‌ها و کارشناسان  سیاسی و اقتصادی کشور برگزار می شود.

هادی عبداللهی دبیر تشکیلات و  عضو شورای مرکزی انجمن اسلامی جامعه پزشکی ایران در ادامه افزود برنامه بعدازظهر مجمع با برگزاری پنل صنفی و تخصصی  با حضور مسئولین و کارشناسان ارشد بهداشت و درمان ادامه خواهد داشت که به همراه این پنل تریبون آزاد اعضاء انجمن و میهمانان  برگزار خواهد شد.

در این پنل با توجه به وضعیت اقتصادی و دوره تحریم به بررسی اقتصاد درمان در این دوره  و بحث تعرفه‌ها موضوع دارو و تجهیزات و همچنین، طرح تحول سلامت ، بحث و بررسی می‌پردازد .

 در  ضمن  با توجه به نظرات و انتقادهایی که در این چندسال در مورد عملکرد حوزه سلامت وزارت بهداشت و درمان  و سازمان های بیمه گر وجود داشت و با توجه به گذشت چند سال از اجرای طرح تحول سلامت شاید اعضاء  بهتر بتوانند به نقد در این زمینه و عملکرد متولیان این حوزه بپردازنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز