خبرگزاری کار ایران

سردار وحیدی:

دشمنان می‌خواهند بگویند فساد سیستمی در کشور ما وجود دارد

asdasd
کد خبر : ۷۰۸۶۶۹

وزیر پیشین دفاع اظهار کرد: دشمنان می‌خواهند بگویند که فساد سیستمی در کشور ما وجود دارد. مهم این است که بدانیم توطئه‌های همه جانبه‌ای طراحی کرده‌اند که انقلاب اسلامی در آن سربلند است.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، سردار احمد وحیدی در نشست «شنبه‌های انقلاب» گفت: ما انقلابی هستیم که برای قرن‌ها برنامه‌ریزی داریم و باید برنامه را داشته باشیم. در این اهمیت اول باورها ساخته شود. باورهای اصلی باید ساخته شود تا جهش شکل بگیرد.

رییس دانشگاه عالی دفاع ملی عنوان کرد: در این بررسی چهل ساله به این نتیجه می‌رسیم که توطئه‌ها خیلی زیاد و پیچیده است. هرکدام این‌ها کفایت می‌کرده که یک منطقه یا کشور را به نابودی بکشاند. خانه‌هایی که آنان می‌سازند ظاهری زیبا دارد اما باطنش خالی است.

وزیر پیشین دفاع اظهار کرد: ما باید باورهای خوب را بپذیریم. ما انسان‌ها فراموش می‌کنیم که چه گذشته است. بعضی از این توطئه‌ها کفایت می‌کرده که یک کشور از بین برود. شما چند انقلابی که در فاصله کم رخ داده را نتیجه‌اش را ببینید که در زمان کمی دچار مشکل و انحراف عظیم شدند. جمهوری اسلامی اما مقاومت کرد.

وی تصریح کرد: توطئه‌ها شکل‌های مختلفی دارد. از ابتدای انقلاب حقوق بشر را مدنظر داشتند و نبوده سالی که علیه ما اعلامیه نقض حقوق بشر نداده باشند. جالب است سعودی‌ها سی هزار زندانی سیاسی و شصت هزار کشته و شهیدی که در یمن به بار آوردند و ضعیف‌ترین پایه‌های حقوق بشری را دارند اما آنها ایران را ناقض حقوق بشر می‌دانند.

وی افزود: تروریسم هم دیگر حرفی است که علیه ما می‌زنند و می‌گویند بزرگترین حامی تروریست هستیم این در حالی است که رژیم صهیونیستی رسما ترور می‌کند و ترورهایی را اعلام می‌کند و تروریسم جزو دستور کار اصلی‌شان است.

وحیدی با اشاره به جنگی که علیه ما انجام دادند، گفت: آنها می‌خواهند بگویند که فساد سیستمی در کشور ما وجود دارد. ما تا انقلاب اسلامی چند کنوانسیون داریم و بعد از انقلاب چندتا کنوانسیون داشته‌ایم. مهم این است که بدانیم توطئه‌های همه جانبه‌ای طراحی کرده‌اند که انقلاب اسلامی در آن سربلند است.

سردار احمد وحیدی  در حاشیه نشست شنبه‌های انقلاب، چهل سال توطئه، چهل سال مقاومت در جمع خبرنگاران اظهار داشت: انقلاب اسلامی تاکنون بسیاری از توطئه‌های دشمنان را خنثی کرده است.

وی جنگ تحمیلی را یکی از توطئه‌های دشمنان علیه ایران اسلامی دانست و افزود: جنگ تحمیلی یکی از حربه‌های دشمن بود اما نظام ما بعد از جنگ تحمیلی بسیار قوی‌تر به راه خود ادامه داد.

سردار وحیدی ادامه داد: دشمنان توطئه تحریم را از سال ۵۸ آغاز کردند و همچنان به توطئه خود ادامه می‌دهند اما دستاوردهای علمی برجسته به رغم تحریم‌ برای ایران به دست آمده است.

رئیس دانشگاه عالی دفاع ملی راهکار دشمنان در تحریم را شکست خورده دانست و گفت: دشمنان در تحریم‌های اقتصادی ناموفق بودند و در این دوره جدید تحریم‌های آمریکا علیه ایران نیز موفق نخواهند بود.

وی با اشاره به حوادث سال ۸۸ گفت: مسائل رخ داده در سال ۸۸ نوعی از توطئه داخلی بود و قصد آنها راه‌اندازی انقلابی رنگی در کشور ما بود، که این روش آنها نیز با بصیرت مردم شکست خورد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز