خبرگزاری کار ایران

در قم؛

لاریجانی با مراجع عظام تقلید دیدار کرد/ ارائه گزارش از شرایط اقتصادی کشور

asdasd
کد خبر : ۷۰۸۳۶۹

رئیس مجلس شورای اسلامی که به قم سفر کرده است، با حضرات آیات صافی گلپایگانی و مکارم شیرازی دیدار و گفت‌‌وگو کرد.

به گزارش ایلنا، علی لاریجانی در این دیدار گزارشی از روند شرایط اقتصادی کشور و کنترل ارز و همچنین در مورد شرایط منطقه و موفقیت هایی که کشور در این عرصه داشته ارائه کرد. 

گفتنی است ضرورت همگرایی و همدلی بیشتر نیروهای سیاسی و کمک به رفع مشکلات مردم موضوع دیگری بود که رئیس مجلس به آن اشاره کرد.

آیت‌الله ناصر مکارم شیرازی در این دیدار گفت: به نظر من سران احزاب و گروه‌های سیاسی از اوضاع کشور و گرفتاری‌‌‌های مردم بی‌‌‌اطلاع هستند وگرنه این گونه به مسائل حاشیه‌‌‌ای و فرعی نمی‌‌‌پرداختند.

وی ادامه داد: از طرفی متاسفانه برخی از کسبه ملاحظه مردم به خصوص طبقات ضعیف را نمی‌کنند و تا آنجا که بتوانند گرانفروشی می‌‌‌‌‌کنند که باید توجه کرده و ملاحظه مردم را بکنند و این قدر به طبقات مختلف جامعه فشار وارد نکنند.

این مرجع تقلید افزود: فضای مجازی می‌‌‌تواند نقش مهمی داشته باشد که باید برای آن فکری کرد.

مکارم شیرازی از خدماتی که در قم شده است، قدردانی کرد و بر ضرورت به سامان رساندن فرودگاه قم که می‌‌‌‌‌تواند در اقتصاد قم و شرایط عمومی این شهر نقش مثبتی ایفا کند، تاکید شد.

همچنین در دیدار لاریجانی با آیت‌‌‌الله صافی گلپایگانی، وی گزارشی در خصوص مسائل مهم کشور و بحث ارز و بودجه ارائه کرد.

گفتنی است پیش از دیدار لاریجانی با آیات عظام و مراجع تقلید، رئیس مجلس شورای اسلامی از آیت‌‌الله صالحی خوانساری از خطبای مشهور شهر قم عیادت کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز