خبرگزاری کار ایران

در دیدار معاون ستادکل نیروهای مسلح روسیه و معاون فرمانده کل سپاه تأکید شد:

توسعه همکاری‌ها در زمینه‌های مختلف دفاعی و مقابله با تروریسم

asdasd
کد خبر : ۷۰۷۹۷۴

معاون رئیس ستادکل نیروهای مسلح روسیه و معاون هماهنگ‌‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با یکدیگر دیدار و گفت‌‌‌وگو و بر اهمیت همکاری‌‌های دو کشور در زمینه‌های مختلف دفاعی و مقابله با تروریسم تاکید کردند.

 

به گزارش ایلنا، دریابان ایگور اوسیپوف که برای شرکت در دومین کمیسیون مشترک همکاری‌‌‌های نظامی جمهوری اسلامی ایران و فدراسیون روسیه به کشورمان سفر کرده است، با حضور در ستاد فرماندهی کل سپاه، با سردار دریادار پاسدار علی فدوی دیدار و پیرامون همکاری‌‌‌های دوجانبه دفاعی گفت‌‌‌وگو کردند.

در این دیدار طرفین با اظهار خرسندی نسبت به روند موجود سطح همکاری‌های نظامی دو کشور، بر ضرورت توسعه این همکاری‌‌ها متناسب با الزامات و مقتضیات ناشی از وضعیت‌‌‌‌های امنیتی منطقه و دخالت‌‌‌های بیگانه و قدرت‌‌‌‌های فرامنطقه‌ای تأکید کردند.

سردار فدوی و و ژنرال اوسیپوف با برشماری پیامدها و دستاوردهای همکاری ایران و روسیه در جبهه مقاومت و مشارکت در مقابله با تروریسم و تهدیدات منطقه‌‌‌‌ای به عنوان یکی از عرصه‌های همکاری، پیرامون ارتقای همکاری‌‌ها در زمینه‌‌های امنیتی، صنعتی، تحقیقاتی و آموزشی تبادل نظر کردند.

طرفین در این دیدار شکست تروریسم تکفیری در سوریه را محصول مشارکت راهبردی نیروهای مسلح دو کشور در کمک به جبهه مقاومت، پاسخ به درخواست دولت سوریه و مدیریت و هدایت مشترک صحنه های نبرد توصیف کردند.

معاون ستاد کل نیروهای مسلح روسیه و معاون هماهنگ‌‌‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همچنین نگاه به آینده و تقویت رویکرد ارتقای ظرفیت‌ها برای مقابله با تهدیدات و بهبود شرایط صلح، امنیت، دوستی و آرامش در منطقه و رویارویی هوشمندانه و مؤثر با سیاست‌های شوم قدرت‌های مداخله‌گر فرامنطقه‌ای و تلاش همه‌‌‌جانبه در پیگیری توافقات کمیسیون مشترک نظامی ایران و روسیه در نیروهای مسلح دو کشور را مورد تاکید قرار دادند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز