خبرگزاری کار ایران

صالحی:

آیت‌الله هاشمی شاهرودی از حضور در میدان جهاد سیاسی نیز غافل نماند

asdasd
کد خبر : ۷۰۷۳۵۳

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی ایران در پیامی درگذشت رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام را تسلیت گفت.

به گزارش ایلنا، متن پیام علی اکبر صالحی به شرح زیر است:

اِنّا لِلّهِ وَ اِنّا إِلَیهِ راجِعون 

با نهایت تأسّف و تأثر، خبر ارتحال عالم ربّانی و فقیه صمدانی، حضرت آیت‌الله هاشمی شاهرودی، رییس اسبق قوۀ قضاییه و ریاست مجمع تشخیص مصلحت نظام را دریافت نمودم.

آن عالم وارسته که عمر پر بار خود را در راه ترویج معارف و تعالیم مکتب اهل بیت (علیهم‌السلام) و غنا بخشیدن به گنجینۀ و میراث فقه اسلامی سپری کرد، در زمرۀ یکی از مبرّزترین شاگردان و تربیت‌یافتگان مدرسۀ فکری شهید والامقام آیت‌الله سیّد محمّد باقر صدر قرار داشت. آن عالِم عامل، افزون بر مجاهـدت مستمر در راستـای صیانت و حراست از حریم آموزه‌هـای بلنـد دینی و اسلامی، از حضور در میدان جهاد سیاسی نیز غافل نماند و با تأسّی به سیرۀ حضرت امام خمینی(ره)، تلاش در مسیر تحقّق اهداف نهضت اسلامی و استقرار نظام جمهوری اسلامی را وجهۀ همّت خویش قرارداد و در طول چهار دهۀ گذشته نیز در جایگاه‌ها و مناصب گوناگون، نسبت به خدمت خالصانه و مجدّانه به‌نظام مقدّس اسلامی، اهتمام نمود.

اینجـانب ضمن عرض تسلیت به مقام معظّم رهبری(مدظله‌العالی)، ریاست محترم جمهوری و عموم ملّت شریف و قدرشناس ایران به ویژه خانـدان معزّز و مکرّم هاشمی شاهرودی، از درگاه ایزد متعـال برای آن فقید سعید، علـوّ درجات مسئلت می‌ نمایم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز