خبرگزاری کار ایران

استاندار تهران:

جامعه را از ظرفیت بانوان محروم نکنیم

asdasd
کد خبر : ۷۰۷۰۶۸

استاندار تهران تاکید کرد: باید زمینه رشد و بلوغ احزاب و سازمان‌های مردم‌نهاد در جامعه فراهم شود چرا که انسجام اجتماعی فراگیر کردن تشکل‌های مردم‌نهاد و احزاب قانونی به وجود می‌آید.

به گزارش ایلنا، انوشیروان محسنی بندپی صبح امروز در کارگاه آموزشی تشکل‌های اجتماعی زنان و خانواده با اشاره به پیش‌‌شرط‌های توسعه در جامعه انسانی گفت: اگر توسعه را هدف مطلوب و رضایت و خوشبختی مردم را هدف غایی بدانیم برای رسیدن به این توسعه مطلوب و پایدار توأم با رفاه باید از همه ظرفیت‌های انسانی جامعه استفاده شود.

وی ادامه داد: فارغ از نگرش‌های سیاسی باید شایسته‌سالاری مورد توجه جدی قرار گیرد نیمی از جمعیت کشور را زنان تشکیل می‌دهند بنابراین نباید جامعه را از نیمی از این ظرفیت‌ها و استعدادها محروم کرد.

استاندار تهران افزود: در سازمان بهزیستی ۶۵ درصد پرسنل بانوان هستند و همین رویکرد سبب شد که در طول سه سال ارزیابی عملکردها در  جشنواره شهید رجایی جایگاه نخست را کسب کنیم.

محسنی بندپی اضافه کرد: اگر به جامعه مدنی و دموکراسی اعتقاد داریم باید برای مبارزه با آسیب‌های اجتماعی، روش‌های اجتماعی را به کار گرفت و از ظرفیت سازمان‌های مردم‌نهاد استفاده کرد، باید زمینه رشد و بلوغ احزاب و سازمان‌های مردم‌نهاد در جامعه فراهم شود چرا که انسجام اجتماعی فراگیر کردن تشکل‌های مردم‌نهاد و احزاب قانونی به وجود می‌آید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز