خبرگزاری کار ایران

سجادی تاکید کرد؛

برگزاری مانور مشترک امداد و نجات ایران و ارمنستان

asdasd
کد خبر : ۷۰۷۰۵۹

سفیر ایران در ایروان امروز با وزیر وضعیت‌های اضطراری ارمنستان دیدار و درخصوص همکاری‌های دو کشور در زمینه پیشگیری از بلایا و همچنین امداد و نجات در زمان وقوع بلایای طبیعی و حوادث غیر مترقبه مذاکره کرد.

 

به گزارش ایلنا، سید کاظم سجادی در این دیدار با تبریک سال نو میلادی، بر همکاری‌های میان دو کشور در زمینه پیشگیری از بلایا، رویارویی و بازسازی عواقب ناشی از بروز بلایای طبیعی و حوادث غیر مترقبه تاکید کرد.

وی با اشاره به ظرفیت‌های هلال احمر جمهوری اسلامی ایران آمادگی این نهاد را جهت همکاری‌های دوجانبه در زمینه تولید تجهیزات امداد و نجات، دارو، آموزش و تبادل تجربیات و برگزاری دوره‌های آموزشی برای کارشناسان ارمنی ابراز داشت.

سفیر ایران در ارمنستان با تاکید بر لزوم و ارتقای همکاری‌های استانی در زمینه وضعیت‌های اضطراری، بر برگزاری مانور مشترک امداد و نجات و اجرای مفاد یادداشت تفاهم همکاری فیمابین دو کشور تاکید کرد. 

فیلیکس تسولاکیان نیز در این دیدار با اشاره به سوابق همکاری‌های دوجانبه با هلال اهمر جمهوری اسلامی ایران و یادداشت تفاهم همکاری در خصوص وضعیت فوق العاده، آمادگی جمهوری ارمنستان را برای همکاری در خصوص پیشگیری و امداد و نجات در مواقع بروز بلایای طبیعی و حوادث غیر مترقبه را بیان کرد.

وی بر اتخاذ تدابیر پیشگیرانه و استقرار گروه‌های امداد و نجات در مسیر تردد گردشگران ایرانی به ارمنستان تاکید کرد و با اعلام آمادگی وزارتخانه متبوع خود برای توسعه همکاری‌ها در تمام زمینه‌ها گفت که از هیچ تلاشی برای توسعه روابط دو کشور فروگذار نمی‌کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز